Wij hebben altijd een kampdans, dat we elke morgen doen bij het verzamelen.
Dit jaar gaan we kampdansen op 'I got the power'
Vorige jaren:
- Rhythm is a dancer - Snap
- Jesus he knows me - Genesis (kampthema was toen 'tussen hemel en hel')
- Beat it - Michael Jackson
- I'm so excited - Pointer Sisters
- Ochtendgymnastiek - Samson en Gert
ik ben al geruime tijd bezig met een website te ontwerpen over kamp- en volksdansen. En ik geloof dat op dit moment de website al vrij ver op punt staat. Zo ver dat hij nu zeker aan het grote publiek mag voorgesteld worden.
Wat is het?
De website is een website vol met dansen die door een filmpje of beschrijving als er geen filmpje is. Zo kunnen de bezoekers zeer snel een idee krijgen hoe de dansen ineen zitten en kunnen ze hem zelf aanleren en nadien aan anderen.
Wat met dansen die er nog niet opstaan?
Er is een formulier aanwezig op de website waar u elke dans mee kunt toevoegen. Nadien moet ik hem nog eventjes goedkeuren en nadien kan hij het internet op...
Wat met vragen, fouten in dansen of opmerkingen?
Als er een opmerking is, een fout in een dans of een vraag, kunt u het contactformulier van de website gebruiken.
Muziektip: Zijn jullie leden de kampdans soms beu door hem 10 keer op 1 dag te horen?
Wij hebben het verzamellied geïntroduceerd... Dit is 100% in thema, en het zorgt er ook voor dat we bij de kampdans ni te nauw moeten kijken maar gewoon een wijs lieke moete zoeken.
De kampdans is nu nog maar 3x per dag (voor het eten) te horen en voor de rest gebruiken we veel het verzamellied.
beste kampdans ooit: Allstar van smash mouth
verder nog : ruslana - wild dances
belle pere - que viva la vida
k 3 - hocus pocus iedereen kan toveren (thema harry potter)
k 3 - indanendans (indianen)
john bon jovi - it's my life
iets simpele versie van "evolution of dance" van you tube