Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Chiromomenten Bivak RSS
kampthema's
het is weer bijna zover..
Reply · Page:  previous  1  2  3  4  5  6  7 
Reply · Quote MarieLouiseee (Guest) #91
No profile available.
Link to this post
In reply to post ID 36841
Subject: Baywatch
Heej!

Ik vind het thema 'Baywatch' de max. Wij hebben dit weekend leidingsweekend om het kamp op poten te zetten. Graag had ik geweten of daar een script van is en of ik dat eventueel zou kunnen krijgen..

Groetjes Marie
Reply · Quote Sophie (Guest) #92
No profile available.
Link to this post
In reply to post ID 45792
Subject: Polsbandjes
Hallo,

Wij hebben dit jaar ook als kampthema festivals. Hoe hebben jullie dat gedaan voor de bandjes? Wij zouden graag stoffen festivalbandjes maken, maar die kunnen meestal maar per 500 stuks aangevraagd worden..
Reply · Quote chiro verrebroek (Guest) #93
No profile available.
Link to this post
Subject: kamp toneel
juw,

wij gaan dit jaar als kamp thema de rescue rangers gebruiken. wij zijn alleen nog opzoek naar een deftig toneel. door het leidings tekort zijn wij dit jaar maar met 10 leiding en vinden we geen geschikt toneel om dat die allemaal veel te grooet zijn om te spelen, heeft er iemand ee ntoneeldat wij kunnen gebruiken? of andere ideeen dat we zouden kunnen doen? het word altijd maar moeilijker om deftig toneel te vinden door de jaren heen hebben we er al zoveel gedaan...

thiron
Reply · Quote chiro verrebroek (Guest) #94
No profile available.
Link to this post
In reply to post #92
Subject: polsbandjes
wij hebben dat thema ook al eens gehad, en wij konden ook alleen maar 500 bandjes bestellen wat veel te veel was. vandaar dat wij wgnstof hebben laten druken en zelf hebben geknipt op bandjes om dat nmet een colsen bandje aan te spannen. dit was toen goed gelukt!! dit jaar hebben we badgen laten drukken, heel goedkoop en supper leuk voor de leden!

thiron
Reply · Quote shauny&jolien (Guest) #95
No profile available.
Link to this post
In reply to post ID 18348
Subject: thema festival
Hey ,

Jolien & ik , zijn op zoek naar ideeën over het thema festival.

We hebben al het idee dat we de leden de laatste dag er bij betrekken om bij het kampvuur zelf mee artiesten worden en mee optreden.

Weet er iemand mss nog leuke neige ideetjes voor ons kampthema?

groetjes
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply · Page:  previous  1  2  3  4  5  6  7 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 107.1 ms (43.5 ms) · 55 database queries in 15.2 ms
Current time: 2012-02-11, 02:26:29 (UTC +01:00)