Jaja, het kamp komt er weeral aan
het duurt nog wel eventjes, maar we mogen toch al in de sfeer komen hé!
Aangezien ik vorig jaar al leidster was van een bende 6-7 jarige kindjes die voor het eerst op kamp gingen heb ik toen een aantal probleempjes opgemerkt. Bijvoorbeeld: na het kamp kwamen alle mama's met kleren af die niet van hun kinderen waren en waren ze heel veel kwijt. Of, doet elk kindje wel propere kleertjes aan? Wassen ze zich wel goed?
Ik heb gemerkt dat ze niet veel uit zichzelf doen, dat dingen die voor ons vanzelfsprekend zijn, voor hen dat helemaal niet zijn. Je moet alles elke dag opnieuw herhalen, anders vergeten ze het gewoon...
Heeft er iemand tips hoe je dit (of andere probleempjes) een beetje in het oog kan houden? als je maar enkele kindjes hebt gaat dat nog, maar met 20 wordt het wel moeilijk om alles in het oog te houden!
het duurt nog wel eventjes, maar we mogen toch al in de sfeer komen hé!Aangezien ik vorig jaar al leidster was van een bende 6-7 jarige kindjes die voor het eerst op kamp gingen heb ik toen een aantal probleempjes opgemerkt. Bijvoorbeeld: na het kamp kwamen alle mama's met kleren af die niet van hun kinderen waren en waren ze heel veel kwijt. Of, doet elk kindje wel propere kleertjes aan? Wassen ze zich wel goed?
Ik heb gemerkt dat ze niet veel uit zichzelf doen, dat dingen die voor ons vanzelfsprekend zijn, voor hen dat helemaal niet zijn. Je moet alles elke dag opnieuw herhalen, anders vergeten ze het gewoon...
Heeft er iemand tips hoe je dit (of andere probleempjes) een beetje in het oog kan houden? als je maar enkele kindjes hebt gaat dat nog, maar met 20 wordt het wel moeilijk om alles in het oog te houden!
[color=red]jeugd.studiant.be/chirosintjob[/color]

Saar
Show profile
Link to this post
het wordT mijn eerste kamp

. Dan zijn der nog die ni weten waar hun zeep voor dient, ( die zich ook nog nooit zelfstandig gewassen hebben), dan doen wij dat maar. (hihi, keigrappig die manne hunne kop me da ijskoud water (wat ben ik soms toch een sadist)).