Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Algemeen Wat nergens anders kan... RSS
Embleem jaarthema
Reply
Reply · Quote Gast Guest #1
No profile available.
Link to this post
Subject: Embleem jaarthema
Hallo,

de embleempjes van de afgelopen jaren waren zo leuk, met hun 6hoekige vorm, niet te groot. Waarom konden ze dat van dit jaar niet in deze vorm gieten? Ik snap dat vanwege dat het jaarthema van alle verenigingen het grootst is maar moeten we daarom afstappen van die leuke vorm?

Ik vind het in ieder geval jammer omdat deze nu niet bij de anderen past. Is het niet mogelijk om dit alsnog te realiseren?

Nog mensen die mijn mening delen?
Reply · Quote Lana Guest #2
No profile available.
Link to this post
Subject: Embleem
Ik ben eerste jaarsleiding.
Maar ik vind het ook heel spijtig dat het ook dit jaar niet in de veelhoek is gemaakt.

Hopelijk houden ze hier volgende jaren wel rekening mee.
Reply · Quote Badabing badaboen Guest #3
No profile available.
Link to this post
Dat komt omdat het jaarthema in samenwerking is met andere jeugdverenigingen en die hebben ook dat flapje nodig. Nu de meerderheid van die verenigingen zijn het gewoon van dat formaat te gebruiken. Ik vind het ook spijtig, maar niet storend.

Gegroet
Reply · Quote Gast Guest #4
No profile available.
Link to this post
Quote by Badabing badaboen:
Dat komt omdat het jaarthema in samenwerking is met andere jeugdverenigingen en die hebben ook dat flapje nodig. Nu de meerderheid van die verenigingen zijn het gewoon van dat formaat te gebruiken. Ik vind het ook spijtig, maar niet storend.

Dat begrijp ik wel, dat iedereen hetzelfde thema heeft maar ze kunnen daar toch nog hun eigen 'chirotouch' aan geven? Het jaarthema embleem van ksj heeft bijvoorbeeld een ksj logo en 1 van de jaarthema figuurtjes erop staan. Terwijl dat van de chiro gewoon de titel is zonder meer.
Reply · Quote Griet van Brussel Guest #5
No profile available.
Link to this post
Badabing badaboen, ge hebt gelijk, jong! Iedere vereniging heeft zijn eigen embleem, dus moesten er compromissen gesloten worden. De grootsten een beetje kleiner en de kleinsten een beetje groter. Het dus is iets groter en vierkanter geworden dan anders. We hebben er met de Chiro toch voor gekozen om allemaal samen voor hetzelfde embleem gaan dan voor een eigen touch, 't is tenslotte toch een gezamenlijk jaarthema...
Maar sowieso: vanaf volgend jaar terug ons fijne vertrouwde zeshoekje! (we zijn al druk aan 't nadenken wat daar op moet komen!)

groetjes,
de jaarthemababe
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please enter the word from the image into the text field below. (Type the letters only, lower case is okay.)

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply
Go to forum
Unclassified NewsBoard 20120620-dev © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 140.7 ms (67.4 ms) · 60 database queries in 61.7 ms
Current time: 2014-04-23, 13:33:06 (UTC +02:00)