Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Rakwi RSS
leuke rakwi-belevenissen
Page:  previous  1  2  3  4  next 
Reply · Quote Foeke #16
since Dec 2003 · 16 posts
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Bij ons is het een beetje een traditie dat de rakwi's op kamp een rakwfuif hebben, waar ze dan is goe kunnen shaken en zich amuseren. Nu hebben we vorig jaar de dag van de Aspifuif in ons Jeugdhuis ook een Rakwifuif in de namiddag georganiseerd. Eerst hebben ons mannen inkomskaarten ontworpen (ingescand en schoon gedrukt op gekleurd papier) die ze dan konden verkopen aan al hun vriendjes. Dan nog een affichke gemaakt en gaan plakken en zo.  :-D  Was echt wel superneig.

De fuif zelf was ook een absoluut feestje voor die gasten. Hamburgers eten, cola drinken en heel den tijd alles geven op de dansvloer. B)

Wij organiseren voor onze Strandfuif ook een Kinderfuif en da's na 5 jaar echt wel een fantastisch succes. Vorig jaar zijn er ongeveer 400 kindjes op afgekomen en da was echt wel super om al die mannen zich te zien amuseren!
[url=http://www.titokampenhout.tk]Tito's roeleren[/url]
Reply · Quote reinhold #17
since Mar 2004 · 734 posts · Location: kortrijk
amai serieus wa kinderen  :-D
en alles verlopen zonder incidenten moet keileuk zijn :-D
Reply · Quote Anneke #18
since Feb 2004 · 364 posts · Location: Vorselaar
Bij ons is meestal met de dorpse feesten ook een kinderfuif, en is meestal een groot succes! (mor wel vermoeiend)
Als je't mij vraagt... chiro!

[color=yellow]speelclub rules![/color]

[color=blue]Did I told you lately,[/color] [color=yellow]speelclub is the best?[/color] [color=blue]Did I told you lately,[/color] [color=red]I cant miss them??? [/color]
Reply · Quote Babybornke #19
since Jun 2004 · 2 posts · Location: Deurne
Mijn zaligste rakwibelevenis op de 2 jaar dat ik rakwileider ben, is een heus HarryPotter weekend en ook het weekend een jaar later een echt Schots weekend met de gekende schotse spelen en schotse muziek.

Babybornke
Reply · Quote Roosje #20
since Feb 2004 · 392 posts · Location: Deurne
het harry potter weekend wàs dan ook waanzinnig!

aangekondigd door iemand, die verkleed als uil àlle kinderen op hun school ging opzoeken om hen persoonlijk uit te nodigen met een perkament van Zweinstein!!

met een echte zwerkbal,
een sorteerceremonie mét sorteerhoed op de eerste avond,
de kinderen die in een imaginaire zweinsteinexpress werden rondgeleid,
lichtgevende sterren in de slaapruimte om het doorzichtige plafond van zweinstein te imiteren,
vlaggen van de afdelingen in de refter,
een postsysteem met prentjes van uilen en andere vreemde postwezens erop
een mega-kwis
een harry potter stratego
een zweinsteinkasteel uit klei dat diende tot een heuse stekskesbaan
een nachtspel waarin zowel de Duffelingen àls Professor Anderling, àls ook Pluisje meededen!!
pakt dadet af was!!
 :-D

We did a great job!!
Reply · Quote Ex_Aspiranje #21
since Oct 2003 · 1398 posts
WOW!! :wacko:
Reply · Quote reinhold #22
since Mar 2004 · 734 posts · Location: kortrijk
Quote by Ex_Aspiranje on 2004-06-17, 11:19:
WOW!! :wacko:
ja ex-aspiranje ik heb da nog op pc staan maar misschien moet roosje en babybornke eerst toestemming geven voor ik da geef want het zijn hun ideen en uitwerking wat ik een heel schitterend weekend vond en goed in elkaar gestoken :-D

verdient een pluim ;)
Reply · Quote Roosje #23
since Feb 2004 · 392 posts · Location: Deurne
be jealous!! verrrry jealous! :D

als je een PB'ke stuurt wil ik mss wel van m'n copyright rechten afzien  ;)
This post was edited on 2004-06-18, 14:54 by Unknown user.
Reply · Quote hidee #24
since Jul 2004 · 574 posts
3 van mijn leuke herinneringen:

Een kwis op kamp, waar niemand de antwoorden op voorhand kende, dus geen weetkwis, plezant bij deze groep!!!
een heftig modderspel met een chiro van Sint truiden op kamp
een reis rond de wereld, waarin serieuze gesprekken gevoerd werden rond oorlog en zo (jaja, dat kan ook bij deze leeftijd)
We hebben ook eens een harry potter kwis gedaan, en met wat dolle inspiratie op het moment zelf, hebben we er een heuse lessenreeks toverspreuken, toverdranken en zo van gemaakt!

en dit zijn nog maar enkele van mijn mooiste herinneringen uit de jaren bij de groene bende
Wat je voor ons was, dat ben je nog altijd.
Papa, ik mis je...
This post was edited on 2004-07-14, 21:06 by Unknown user.
Reply · Quote Ex_Aspiranje #25
Gisteren alweer de 3de zondag van het nieuwe jaar achter de rug me onze kwiks... Ze waren SUPER!!! :-D
We deden een "eenvoudige" één-tegen-allen maar ze gingen er vree hard in op, ze mochten een opdracht voor de leiding verzinnen als ze in alle opdrachten slaagden (wat natuurlijk gebeurde ;) Zo schattig!! *trots op haar groene kindjes*
Reply · Quote Bregtv (Administrator) #26
User title: Admin
since Feb 2003 · 791 posts · Location: Neeroeteren
Group memberships: Admins, Leden
Ik heb ook de rakwi's!!! Volgende week gaan we op woudloperskeuken!

ps aan iedereen: gelieve ook je profiel aan te passen van welke groep je leiding bent  :-D
This post was edited on 2004-09-23, 20:40 by Unknown user.
Reply · Quote Ex_Aspiranje #27
Vorige zondag héééééérlijkste zondag in tijden gehad, ni da de vorige ni goe waren ma deze was echt fan-tas-tisch!!! (dank u AB ;) )

Daarom: programma uitgetypt, om nooit meer te vergeten! (en eventueel ooit es terug te gebruiken... :-p )
We hebben een keicool reis-rond-de-wereld-spel gedaan, echt maf. Wie het wil lezen en gebruiken stuurt me maar een PB'ke!
Reply · Quote Gast_lore (Guest) #28
No profile available.
Link to this post
wij hebbe deze zondag ons verkleed en dan op straat
bloem,suiker,eieren,...gaan vragen.En daarna pannekoeken gebakken.Zalig!
Reply · Quote Aspi_Gerlinde #29
since Aug 2005 · 418 posts · Location: Gent
De verhalen van ons Kwiks over hun (ex-)liefjes zijn hilarisch. Een paar kwiks zitten bij elkaar in de klas, en ene kwik heeft het liefje van een andere kwik "afgepakt". Oh, wat zijn ze grappig ...

En ze houden ook wel van groene verf en elkaar volkladden ... Eerste chirozondag was great (ook al waren we maar met 15)!
This post was edited on 2005-09-18, 21:39 by Unknown user.
Reply · Quote alexsjen #30
since Oct 2005 · 8 posts
Quote by Aspi_Gerlinde on 2005-09-18, 08:40:
De verhalen van ons Kwiks over hun (ex-)liefjes zijn hilarisch. Een paar kwiks zitten bij elkaar in de klas, en ene kwik heeft het liefje van een andere kwik "afgepakt". Oh, wat zijn ze grappig ...

En ze houden ook wel van groene verf en elkaar volkladden ... Eerste chirozondag was great (ook al waren we maar met 15)!
Maar met 15?? op de eerste dag waren we met 5 van wie 4 nieuwe.....  ;)
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  previous  1  2  3  4  next 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 201.7 ms (108.8 ms) · 117 database queries in 66.3 ms
Current time: 2012-02-11, 02:24:40 (UTC +01:00)