Subject: spel gezocht
hallo, ik ben alexander van chiro regenboog, ik ga dit weekend op weekend met het gewest en ze vroegen mij om dat spel te zoeken van 5 a 6 jaar geleden op ketiweekend. nu heb ik overal rondgevraagd en gezocht en nergens te vinden. en om opnieuw te maken weet ik er te weinig over. hopelijk herkent iemand dit spel en heeft hij het op zijn pc staan om mij door te mailen alexanderderaymaeker@gmail.com .
het spel heeft de bevruchting (dachten wij toch)
het is een postjesspel waar de mensen opdrachtjes moeten doen waar ze iets verdienen. je hebt verschillende rollen die ze kunnen zijn. ik weet dat er 1 iemand aids was en die was dan de mol van het spel, er was ook een condoom en clitorispearcing in het spel. ik veronderstel ook een penis en vagina. en volgens de naam denk ik dat de bedoeling is dat ze elkaar bevruchten. kan ook fout zijn. ook weet ik nog dat er een zedenpolitie is en als deze passeren moeten ze een standje doen, doen ze dit goed dan zijn ze veilig, slecht dan zijn ze hun verdienste van de postjes kwijt. veel meer weet ik niet meer, dus jullie zien mijn probleem.
hopelijk kan iemand mij zo snel mogelijk helpen
mvg alexander de raymaeker
het spel heeft de bevruchting (dachten wij toch)
het is een postjesspel waar de mensen opdrachtjes moeten doen waar ze iets verdienen. je hebt verschillende rollen die ze kunnen zijn. ik weet dat er 1 iemand aids was en die was dan de mol van het spel, er was ook een condoom en clitorispearcing in het spel. ik veronderstel ook een penis en vagina. en volgens de naam denk ik dat de bedoeling is dat ze elkaar bevruchten. kan ook fout zijn. ook weet ik nog dat er een zedenpolitie is en als deze passeren moeten ze een standje doen, doen ze dit goed dan zijn ze veilig, slecht dan zijn ze hun verdienste van de postjes kwijt. veel meer weet ik niet meer, dus jullie zien mijn probleem.
hopelijk kan iemand mij zo snel mogelijk helpen
mvg alexander de raymaeker

alexander_regenboog
Show profile
Link to this post