Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Gewestleiding RSS
Wie organiseert in 2010 nog een I.K.?
Animatorattest - I.K. volzet
Reply
Reply · Quote Jonas.Mallisse (Guest) #1
No profile available.
Link to this post
Subject: Wie organiseert in 2010 nog een I.K.?
Hallo,

Dit is een warme oproep aan alle gewesten om hulp.
Doordat de I.K.-cursus van ons gewest zodaing snel volzet was, konden 3 van onze leiding niet mee op cursus.
Zij zouden heel graag dit jaar nog hun animatorattest behalen en zijn sowieso van plan om S.B. nog te volgen.

Zou het mogelijk zijn dat deze 3 toffe jongens nog meekunnen met een ander gewest die in het voorjaar van 2010 nog een I.K. organiseren?

Alle hulp is welkom.
Alvast bedankt!

Jonas :-)
Reply · Quote Jonas.Mallisse #2
since Jan 2010 · 2 posts
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Weet iemand als dit ook toegelaten is vanuit Chiro Nationaal?
Reply · Quote Bram WVL #3
since Jan 2010 · 2 posts
Je profiel leert me dat je uit West-Vlaanderen komt.  Daar is er dit voorjaar nog één I.K, georganiseerd door WIN-gewest (Harelbeke, Deerlijk ... ) en Doppe Drip (Wielsbeke en omstreken).  Ik zal je enkele contactgegevens doormailen, dan kan je hen vragen of er nog wat volk bij kan.  De ervaring leert dat gewesten open staan om mensen uit andere groepen mee te nemen.

Voor nationaal maakt het niet uit met wie je op IK of SB gaat.  Stel dat jullie niet op SB kunnen met West-Vlaanderen (in krokus of met pasen), dan kan je bvb op SB met Limburg in juli.  Aan de andere kant is het natuurlijk wel leuk om met je eigen gewest/verbond op cursus te gaan, omdat je die mensen dan vaak nog tegenkomt op gewestavonden of startdagen.

Tenslotte: je hoeft IK en SB niet in volgorde te doen.  Je kan perfect in april 2010 op SB, en in december 2010 alsnog met jullie gewest op IK gaan ...

Bram - Chiro West-Vlaanderen
www.chirowvl.be
Reply · Quote Jonas.Mallisse #4
since Jan 2010 · 2 posts
Subject: Bedankt
Hartelijk bedankt voor je mailtje Bram!
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 106.7 ms (43.7 ms) · 60 database queries in 14.8 ms
Current time: 2012-02-11, 01:52:52 (UTC +01:00)