Subject: Haïti
Afschuwelijk, die beelden van die aardbeving in Haïti. Zeker wanneer je bedenkt dat onze Kiwo-vrienden uit Haïti, die op Krinkel nog voor zoveel sfeer zorgden, wel eens getroffen kunnen zijn... Ze hebben daar al zo weinig middelen en mogelijkheden om een jeugdwerking uit te bouwen, en nu dit nog! Laten we dus allemaal een schietgebedje doen (voor de niet-gelovigen: brand een kaarsje :p). En als er iets financieel te steunen valt, denk dan ff na of we misschien niet een etentje, cinema'ke, shopnamiddagje ofzo kunnen overslaan voor onze Chirovrienden daar...
Tot daar mijn avondlijke overpeinzing, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik herinner mij zo levendig die fantastische spelletjes die Elwando & co op Krinkel uit hun mouw schudden voor ons! Des oeufs-du sucre-des oeufs-gâteau!
Tot daar mijn avondlijke overpeinzing, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik herinner mij zo levendig die fantastische spelletjes die Elwando & co op Krinkel uit hun mouw schudden voor ons! Des oeufs-du sucre-des oeufs-gâteau!

Lieve (Ex_Aspiranje)
Link to this post
Show profile