In reply to post #4
Bij ons gaan enkel aspiranten en kerels op 2 daagse (48 en 36 urentocht eigenlijk)
Dij de toppers wordt de dagtocht meestal gekoppeld aan een woudloperskeuken de avond voordien, dus ze gaan op een paar 100 meter van het terrein in het bos eten, en blijven daar dan slapen onder een zeil, 's morgens vertrekken ze dan op dagtocht (dus eigenlijk 24-urentocht als je wil). Bij de rakkers is het apart, maar durven we wel als het weer meezit eens een nacht in het bos slapen. Meer moet dat echt niet zijn.
Een tweedaagse bij rakwi's is volgens mij niet makkelijk, gewoon op een praktische basis, zie ik rakwi's geen twee dagen lopen met een rugzak, waar hun matje en slaapzak inzit, dan nog wat drinken, en wat eten. Een rugzak voor een tweedaagse kan echt al wat wegen, en rakwi's zijn zeker zo sterk niet.
Mijn idee: doe het niet, het gaat veel makkelijker zijn, en als de rakwi's zelf echt eens een nachtje van het terrein willen, dan kan dat volgens mij zeker, maar ik zou het niet combineren met twee tochten.
[font=Geneva][size=19][color=green]De rakkers zijn best wel tof[/color][/size][/font]
[font=Impact][size=19][color=purple]Maar de Sjamfoeters zijn nog net iets leuker. [/color][/size][/font]