Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Speelclub RSS
Kleine groep
Reply
Reply · Quote Ruth #1
since Jun 2008 · 1 post
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Subject: Kleine groep
Hallo!!

Ik heb een probleempje, we hebben maar 2 speelclubs die mee gaan op kamp.. We willen toch ons best doen voor de 2 die-hards maar het is nie gemakkelijk om toch nog leuke activiteiten te vinden.
Heeft er iemand van jullie misschien geweldig creatieve en supertoffe ideeën???

merciiiiiiiiiiiii
Reply · Quote Snoopy #2
since Jan 2006 · 409 posts · Location: Londerzeel
bestaat er niet zo'n boekje in de banier voor kleine groepe?

en mss is samensmelten met rakkers/mini's een idee?
Reply · Quote Andrey #3
since Feb 2008 · 77 posts · Location: Ourodenberg (Aarschot)
Gewoon zelf terug lid worden..
dus jij als leiding bent geen leiding, maar bent eigenlijk het derde, vierde lid...  (met verantwoordelijkheid dan)
zo kan je zelf megafun beleven ook...

spelen gigantisch uitvergroten of mini maken is altijd cool..
ik heb zo eens pleinspelen gedaan in een lokaal...

met 2 op kamp gaan is niet zo fijn.. (als je een grotere groep gewoon bent)
maar anderzijds kan je dingen doen die je met 20 man niet kan doen...
eens trakteren op een ijsje, word al snel betaalbaarder :D

compititieve spelen zullen moeilijker zijn voor 2 man..
wat niet wilt zeggen, dat je de zwakke en sterke punten van hun 2 tegen elkaar kan uitspelen...
bekijk eens wat die 2 dit jaar heel leuk vonden, en wat niet, en speel daarop in

en zoals snoopy zegt
doe eens een namiddag spel met de rakwi's/ribbels
dit moet niet heel het kamp, maar zo een paar keer, zal heus geen kwaad kunnen :-)

ik wens je veel succes ermee alleszins :-)
Reply · Quote joeri09 #4
since Apr 2008 · 13 posts · Location: Stal
Je kan misschien eens rodnvragen welke chiro's er nog in de buurt op bivak zijn.
samenspel met andere speelclub komt dan wel niet zo veel voor, maar het kan even tof zijn...

grtz
Reply · Quote Tamtam #5
since Dec 2005 · 288 posts · Location: Moorslede
Met een kleine groep is knutselen erg goed te doen. Het voordeel is dat jullie nu ook moeilijker dingen kunnen proberen te knutselen (zoals een echte vlieger), een rugzak van een oude jeansbroek, mss. zelfs een vuurdorpje (speelclub is hier echt nog klein voor, maar wanneer je met een klein aantal bent en de doosjes wegneemt kunnen ze met de stekjes weinig kwaad aanrichten) Dit is spectulair ook in een kleine groep.

Zoals Andrey zegt: meespelen. Dit scheelt de helft van de leden (ik neem aan dat jullie dan met 4 zijn) en zo kunnen jullie elkaar uitdagen: speelclub tegen leiding opdrachten

een tocht werkt ook: zo kan je een pareltocht doen in 1 groep, of een walkietalkie tocht of... In het tochtenboek staan veel leuke tochten.

Gezelschapspelen lukken ook: ofwel klassiekers zoals jenga, uno en zelfs iets moeilijkere alla spookslot...
Altijd tof als je na eventjes spelen zelf regels bij uitvindt of het spel aanpast in het kampthema. Een gezelschapsspel kan ook een rode draad zijn en op bepaalde vakjes doe je dan een 'speciale' opdracht ofwel met allemaal iets (bvb. in het wc hokje kruipen) ofwel een kusje verzamelen van andere leiding...

veel sukses!
Chiroooo
Reply · Quote hakuna matata (Guest) #6
No profile available.
Link to this post
*een 1 tegen allen
*Iemand is vermoord/ontvoerd en zij moeten de zoeken wie het gedaan heeft, zij krijgen een papier waar opstaat wie, waar, met wat, hoe,..... Er hangen briefjes op het kampterrein die zij moeten zoeken en zo kunnen ze dingen schrappen op hun blad.
*Houd eens een sprookjestocht, is wel meer voor 's avonds, maar vinden ze echt tof.

E vree tof kamp toegewenst met je 2 speelclubbers.
Reply · Quote Emma (Guest) #7
No profile available.
Link to this post
Subject: rugzak maken
Die rugzak knutselen van een oude jeansbroek dat lijkt me wel tof, maar hoe doe je dat? Ik heb al eens snel gegoogled maar vindt niet direct iets...
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 130.8 ms (62 ms) · 81 database queries in 21.2 ms
Current time: 2012-02-09, 22:52:16 (UTC +01:00)