In reply to post ID 51987
Hallo
Hier even een reactie van 'een maakster' van het spektakel.
We hebben er niet aan gedacht om de afdelingsliedjes te gebruiken tijdens de eieren, tja ik begrijp dat wel. Maar geef toe, heeeel weinig chiro's kennen die, dus dat was veel minder ambiance geweest, natuurlijk kan je je dan afvragen en moeten we daarom daar niet voor kiezen? Tja, ik ga toch liever voor de ambi. Natuurlijk hadden we er niet aan gedacht dat er bij de zangstonde ook al zoveel commerciele liedjes gingen gezongen worden... dus dan hadden we misschien beter de afdelingsliedjes genomen, maar ja
Het was van ons eigen zeer dom om zelf met die zakken te smijten, maar we geraakten anders niet in het midden van het publiek. Ik riep nog, neen niet smijten, maar 't was al te laat en dan heb ik zelf ook maar een zak gesmeten. Nu na het spektakel lagen er geen boterhammen op de grond. Dus ik vermoed dat sommige mensen die zakken nog te pakken hebben gekregen en dan zelfs de weinige boterhammen die er nog in zaten hebben opgegeten. Dus we hebben zelf de aanzet gegeven om te smijten, dat was te verwachten dat dat ging gebeuren.
Ik vind het niet erg dat er commentaar op komt, zo kunnen we leren voor de volgende keer. En iedereen die denkt, ik kan het beter, en ook zin heeft om mee te werken aan het spektakel van de krinkel , mag een mailtje doen naar darta@chiro.be. Rond februari beginnen we met de voorbereidingen (¨brainstorming, ideeën, eerste verhaallijn,.....)
groeten
Katrien