Verdorie... Heb ik nu ook een stippel?
bwome, als ge het dan toch over de enige juiste manier hebt van taal: is het dan "zonder stippel" of "zonder stippels" ??? je hebt het zelf ook verschillend gebruikt (misschien ook omdat je copy-paste gedaan hebt want zo stond het ook in mijn voorbeeld)Quote by bwome on 2003-11-04, 04:38:Ik, bwome rippel stippel zonder stippel, vraag aan Diederik rippel stippel zonder stippels: "Hoeveel stippels heb jij?"
Just for the record: in geschreven taal is dit de enige juiste manier om je leestekens te zetten. Beroepsmisvorming...
Ik, Diederik rippel zonder stippel, vraag aan Dokken rippel zonder stippels: "Hoeveel stippels heb jij?"Quote by bwome on 2003-11-04, 03:38:Ik, bwome rippel stippel zonder stippel, vraag aan Diederik rippel stippel zonder stippels: "Hoeveel stippels heb jij?"
Just for the record: in geschreven taal is dit de enige juiste manier om je leestekens te zetten. Beroepsmisvorming...
en ik dus ook....?? :unsure:Quote by lien on 2003-11-05, 01:45:bwome, als ge het dan toch over de enige juiste manier hebt van taal: is het dan "zonder stippel" of "zonder stippels" ??? je hebt het zelf ook verschillend gebruikt (misschien ook omdat je copy-paste gedaan hebt want zo stond het ook in mijn voorbeeld)Quote by bwome on 2003-11-04, 04:38:Ik, bwome rippel stippel zonder stippel, vraag aan Diederik rippel stippel zonder stippels: "Hoeveel stippels heb jij?"
als we eerlijk zijn, hebben we dus wsl beide een stippel...![]()
Omdat het 'Dokken rippel stippel zonder stippels' zou moeten zijn.Quote by Liener on 2003-11-10, 10:58::blink:
ik kan ni meer volgen, waarom is 'Dokken rippel zonder stippels' fout?![]()
Off-topic: We kunnen er ineens een nieuw topic over starten want ik speel het ook :PQuote by Ward on 2003-11-10, 01:36:Off-topic:
Hehe Dokken, ik zag zojuist uw onderschrift, en ik moest eens lachen, want een van mijn medeleiders speelt dat spelleken ook, en vraagt ook aan iedereen om eens op zijne link te klikken!
Nu duidelijk voor iedereen? Laten we het zo spelen en niet anders!Quote by lien on 2003-10-28, 04:09:Ik lien rippel stippel zonder stippel vraag aan liener rippel stippel zonder stippels, hoeveel stippels heb jij?
(iedereen begint zonder stippels en we spelen het zoals ik het hierboven geschreven heb, er zijn idd massa's veel versies van dit spelletje dus om niet te moeilijk te doen: gebruik gewoon deze versie, ok?)