Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Tito RSS
GEZOCHT: activiteit rond liefde en sexualiteit
Reply
Reply · Quote I-laajn (Guest) #1
No profile available.
Link to this post
Subject: GEZOCHT: activiteit rond liefde en sexualiteit
Hey!

Ik merk dat mijn tippers meer en meer bezig zijn met vriendjes en sex!
ik ga binnenkort met hen op weekend en zou dan ook een activiteit hier rond willen doen.
Heeft er iemand leuke ideeën? ervaringen!?

Alvast bedankt!
xx
Reply · Quote Kenny #2
since Feb 2005 · 96 posts · Location: Gijzegem - Aalst
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Misschien een spel maken waarbij het lichaam centraal staat.

Voorbeeld: Je maakt een soort vogelpik van een getekend lichaam en als ze in het hart een pijl kunnen gooien, doe je een spel rond verliefdheid, het geslachtsdeel is dan iets waarbij je spelenderwijs over sex bezig bent, enz... . je kan dan ook over puberteit en hun lichaamsveranderingen werken in dit spel.

Ik weet wel dat we op afdelingsbivak (zeker de moeite waard om te doen om ideen en ervaringen op te doen) iets gedaan hadden rond soa's maar ik veronderstel niet dat dat hetgeen is waar je dieper wil op ingaan.
Reply · Quote Tamtam #3
since Dec 2005 · 288 posts · Location: Moorslede
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
In het titoboek (te verkijgen in de banier) staat een een kwis rond sexualiteit en ik denk ook nog andere activiteiten.

groeten,
Tom
Chiroooo
Reply · Quote ikke (Guest) #4
No profile available.
Link to this post
zelf zit ik ook in de chiro in de tito's
wij zijn laatst 11 dagen op kamp geweest en deden een tamponquiz:
het waren allemaal gewoon vragen -maar deze vragen zouden dan bv.: kunnen gaan over liefde enz.-
en iedere keer je een antwoord verkeerd had moest je een tampon in je mond steken. en die moest je dan de hele quiz in je mond houden.(ze hadden de verkeerde gekocht en we hadden maxi's best wel grappig om te zien)

we hebben ook het maandverbandenspel gedaan en dat ging als volgt :
je hebt 2 groepen en die hebben elk een kamp en iedereen heeft een onderbroek op zijn hoofd
in elk kamp liggen ong. 10 boterhammen en 1 pot confituur en 1 pot boter
het 1e kamp moet de boterhammen van het 2de kamp besmeren: eerst met boter en dan met confituur (met de vingers)
maar als er iemand van kamp 1, iemand van kamp 2 kan tikken of omgekeerd dan moet hij wat er op zijn hoofd ligt op zijn onderbroek smeren : in geval van boter moet hij/zij dan roepen: ik heb witverlies, witverlies !
in geval van confituur : maandstonden, hei maandstonden
iedere keer dat er iemand boter of confituur in het andere kamp op een boterham kan smeren krijgt hij een 'bonnetje'
als hij 3 bonnetjes heeft krijgt hij een maandverband. dit maandverband moet je op je onderbroek plakken en dan mag je 5 min. lang boterhammen gaan smeren zonder dat je getikt kan worden
dit spel is echt leuk maar als het echt heel warm is is dit niet aan te raden omdat je veel moet lopen.

veel plezier
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 279.6 ms (171.8 ms) · 57 database queries in 154.9 ms
Current time: 2012-02-10, 02:53:39 (UTC +01:00)