Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Oud-Leiding RSS
Leuke ideeën voor oud-leidingswerking?
Reply · Page:  previous  1  2 
Reply · Quote dokken (Administrator) #16
User title: Forum-veteraan
since Oct 2003 · 1092 posts · Location: OPSTAL (Buggenhout)
Group memberships: Admins, Leden
Show profile · Link to this post
Ik zou de volgorde ook wel omkeren. Bij ons zou da anders ni goe komen...  ;)
Reply · Quote Ex_Aspiranje #17
since Oct 2003 · 1398 posts
Group memberships: Leden
Hmm, 't was een jenevermuseum dus zo'n zatte bedoening zal het ook wel ni geweest zijn...  ;)
Reply · Quote Freddy #18
User title: Freddy 4Ever
since Oct 2003 · 863 posts · Location: Gent
Quote by Ex_Aspiranje on 2004-02-22, 09:44:
Hmm, 't was een jenevermuseum dus zo'n zatte bedoening zal het ook wel ni geweest zijn...  ;)
Je gaat niet naar een jenevermuseum, zonder je keel daarna eens te spoelen in de cafetaria, denk ik.

Freddy
Ik blijf in Chiro geloven ....
http://www.Chiro-Mere.be
Freddy 4ever
Reply · Quote dokken (Administrator) #19
User title: Forum-veteraan
since Oct 2003 · 1092 posts · Location: OPSTAL (Buggenhout)
Group memberships: Admins, Leden
Yups, daar krijgde sowieso al 1 jenever gratis te proeven (zit in je inkomgeld) en dan hebben ze een grote muur vol met flessen  :-p
Reply · Quote Liener #20
since Oct 2003 · 515 posts
hm... wij hebben van dit jaar ook een oudleidingsgroep, maar er zijn al wa probleemkes.  Want er is een oudleidster die al jaren probeert een oudleidinggroep samen te stellen, maar er was nooit volk voor te vinden.  Maar nu zijn er 3 leidsters + 1 vorig jaar gestopt die dit wel graag zouden doen.  Maarrr diegene die alles gaat regelen, ziet de oudleiding eerder als een vriendengroepje van de laatste jaren en is niet van plan om de oud-oudleiding erbij te vragen...
Da vind ik echt erg en die oud-oudleidster uiteraard ook.  Els, dit jaar gestopt, vindt da ook ni schoon en ziet het al niet meer zitten om zo verder te gaan; "ofwel iedereen ofwel niemand"
'khoop dat het een beetje goed komt.
Reply · Quote Rubio #21
since May 2004 · 328 posts · Location: Dadizele
Bij ons noemt da simpel weg OLD (Oud Leiding Dadizele) en ze zijn heel goed bezig, enkelen zijn er verantwoordelijk, ze gaan om de twee jaar op weekend, ze hebben hun eigen logo en eigen t-shirts, ze doen activiteiten voor de huidige en andere oudleiding (voetbal en baseballtornooi, waar we sierlijk op den bek gingen  :-p ), zorgen voor een artikelke in ons CHirogazetje, 't Schabelleke, en runnen de spikkels, dit is wel niet van OLD zelf uit, maar wel van leden ervan.
VERBOND WEST-VLAANDEREN
[color=red]WAAR ZIJN DIE HANDEN!?[/color]
Reply · Quote Ken #22
since Nov 2007 · 16 posts
Wij denken momenteel ook aan de oud-leidersvereniging (ik stop deze zomer na 't kamp). In het verleden is bij ons gebleken dat zulke initiatieven verzanden in "onszelf amuseren". Ze hadden geen echt doel en bloedden dood.

Nu is het plan om een OLV op de richten die als eerste doelstelling heeft het steunen van de chirogroep (materieel, logistiek, financieel, moreel). De rest volgt vanzelf, denken we.

Hopelijk lukt het ons deze keer wél om een OLV op te richten.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply · Page:  previous  1  2 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 1.6 s (1.4 s) · 78 database queries in 1.4 s
Current time: 2012-05-17, 05:05:16 (UTC +02:00)