Heeft er iemand leuke ideeën voor oud-leidingswerking? Een weekend en Spel Zonder Grenzen kennen we ondertussen al wel, maar heeft al iemand een volksspelenroute gedaan, of een originele dropping, of...?
Mag ik in jullie chiro komen ? Ik wil ook gaan carten en paintballen en .....Quote by Freddy on 2003-10-28, 11:50:Wij zijn niet echt supercreatief in het zoeken van activiteiten. Dit zijn de activiteiten voor dit werkjaar:
- Carten
- Sauna
- Driekoningenzingen
- Etentje
- Voil Jeannettenstoet Carnaval (Mere ligt tegen Aalst hé B) )
- Paintball
- Freddy-Nacht
- Kroegentocht
- Jeneverstandje met de Kermis
Enkel het etentje (dat voorzien wordt van inkleding) en de kroegentocht bezitten een beetje creativiteit. Voor de rest steken we er niet veel tijd in...
Freddy
Je moet wel minstens 1 jaar leider in onze Chiro geweeest zijn vooraleer je in de Oud-Leiding mag komen... Ik zal u sollisitatie doorsturen naar de groepsleider B)Quote by Percept on 2003-10-28, 04:59:Mag ik in jullie chiro komen ? Ik wil ook gaan carten en paintballen en .....![]()

Oops, gefixedQuote by jeanke on 2003-10-28, 05:34:je bent je "/" vergeten
zo gaat je hint nooit aan komen he
of hij moet al heel goed tss de regels kunne lezen![]()
Nu dak het weet ga ik ulle der aan houden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Quote by Clutens on 2003-10-28, 08:14:Nu is de verassing eraf se..
Da was allemaal gepland maar ja nu da ge het weet.
Zij al blij da ge de site MOOGT maken.Quote by Percept on 2003-10-28, 08:56:Nu dak het weet ga ik ulle der aan houden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Quote by Clutens on 2003-10-28, 08:14:Nu is de verassing eraf se..
Da was allemaal gepland maar ja nu da ge het weet.
), een weekendje weg... En naar ik me heb laten vertellen, gaan ze ook klimmen.... (of heb ik me dat maar ingebeeld?)