In reply to post ID 52509
Subject: Vlaggenroof
Subject: Vlaggenroof
Hai !
Ik herken de situatie van een aantal mensen heel erg goed.
Wij -als meisjeschiro- zijn ook al enkele keren het 'slachtoffer' geweest van dit spel, maar we hebben ook steeds wel het geluk gehad dat we ze terug kregen/konden bemachtigen. Stelen ze onze vlag & willen ze ze niet 'zomaar' teruggeven, dan is het oorlog
. Hun vlag zal er de volgende ochtend dan zowiezo ook niet meer hangen. Willen ze ze teruggeven ipv een bak bier, hebben we ze ook al een paar keer goed liggen gehad. Flesjes gevuld met water geven ipv bier, zijn ze lekker id zeik gezet.
Maar ik snap het niet zo goed, bij ons is het zo dat de vlag élke avond zowiezo moet worden binnengehaald. Als iedereen dit zou doen, dan is er toch geen probleem meer ..
Groeten,
x
Ik herken de situatie van een aantal mensen heel erg goed.
Wij -als meisjeschiro- zijn ook al enkele keren het 'slachtoffer' geweest van dit spel, maar we hebben ook steeds wel het geluk gehad dat we ze terug kregen/konden bemachtigen. Stelen ze onze vlag & willen ze ze niet 'zomaar' teruggeven, dan is het oorlog
. Hun vlag zal er de volgende ochtend dan zowiezo ook niet meer hangen. Willen ze ze teruggeven ipv een bak bier, hebben we ze ook al een paar keer goed liggen gehad. Flesjes gevuld met water geven ipv bier, zijn ze lekker id zeik gezet.Maar ik snap het niet zo goed, bij ons is het zo dat de vlag élke avond zowiezo moet worden binnengehaald. Als iedereen dit zou doen, dan is er toch geen probleem meer ..
Groeten,
x

Ketiblauw
Link to this post
Show profile