nounounou...wat een heisa blijft dit toch ; feiten dateren van vorig jaar ; ondertussen hebben die jongens er een fantastisch kamp op zitten zonder incidenten ; de leiding verdient deze negatieve publiciteit niet!
verder verbaas ik mij ook een beetje over dit forum dat toch door chiromensen bezocht wordt ; ik denk dat iedereen die ooit in de chiro gezeten heeft, wel zulke verhalen kent ; als je zelf een "erge" was, ongetwijfeld ook eigen ervaringen ; ikzelf heb er ook zo gehad, en sommige dingen ook thuis niet durven vertellen, maar dit vooral omdat je goed weet dat je je straf (ongeacht dat ze er nu over was of niet)eigenlijk wel verdiend had, en onze ouders zouden er misschien nog een straf bovenop hebben gegeven...
...verder zou dat gastje ook niet in z'n onderbroek gezeten hebben (en zelfs als... do you remember last summer- kamp was in hete julimaand!) ; en zoals vorige schrijfster ook zegt : de volgende dag zou "maden eten" even goed in een opdracht verwerkt kunnen zitten bij een spel...
en dan nog : leiding werd terecht gewezen door chiro nationaal, hebben begeleiding gekregen, hebben verontschuldiging naar ouders toe uitgesproken..dit alles maanden geleden, en nú volgt dit... neen, vuil mediaspelletje is dit...