Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Chiromomenten Save the Havana's RSS
Om nooit meer te vergeten...
Page:  1  2  next 
Reply · Quote Mika #1
since Apr 2004 · 229 posts · Location: Nieuwpoort
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Subject: Om nooit meer te vergeten...
Wat was me dit weer een lekker oranje bivakje! Bedankt aan alle aanwezige Aspirantjes en natuurlijk ook de begeleiding en kookploeg. Het was precies of ik er 1 lange dag volledig oranje heb geleefd...

Ik denk met veel plezier terug aan:

-een zeer lieve, supergemotiveerde en Aspi-waardige leefgroep Brazilië en een schitterende medebegeleider (Hans M.)
-de andere enthousiaste leefgroepen, geschifte begeleiding en logistiekers
-de uitmuntende kookploeg met een gezonde krak in het hoofd
-de Pimp-My-Freek-car, vers met de voeten geperst fruitsap, het Chiro-teken in vuur en vlam
-de overweldigende Cubaanse markt
-het slotmoment rond het kampvuur (handgeklap)
-de zwembadspelletjes
-de slaapkoppen tijdens "An Inconvenient Truth"
-de gezellige Chocolade-fondue in leefgroep
-de schattige gewonden tijdens de hardgames
-het feestmaal met de zwierende handdoeken en dat échte Chiro-gevoel (met emoties!)
-de ambiance tijdens de zangstonde
-de vele echte en minder echte helden die er rondliepen
-Couleur Vocale en Tiny Little Greeny, Johan Musseeuw, Big Brother
-de zoektocht naar de Havana's
-de unieke Aspi-polsbandjes
-...

... en natuurlijk alle momenten tussendoor, die er samen de beste Aspitrant 2007 van gemaakt hebben!

Merci allemaal!

Oranje groetjes!

Mika
x
Aspitrant 2007 - Save The Havana's: Het beleven duurt 5 dagen, de gedachte blijft voor altijd...
Reply · Quote jolien maes #2
since Apr 2007 · 1 post · Location: waregem
ja inderdaad, een fantastisch kamp met allemaal fantastische mensen!!
het gemis na 1 dag is enorm! het was natuurlijk meteen back to real life in school,
maar het aspitrant gevoel blijft wel hangen!
brazil, we waren echt een zalige leefgroep die ik nooit zal vergeten!
mika en hans bedankt voor de fantastische momenten, en kookploeg merci voor het abnormaal lekkere eten!
ik hoop dat ik jullie allemaal nog eens tegen het lijf loop in chiroland!!!
kus
jolien
Reply · Quote Deef V #3
User title: Deef V
since Sep 2006 · 23 posts · Location: Kuurne
't Was zot zot zot!
Wat een bivak! Om in te kaderen... Tastbaar te maken met hopen foto's. Wat een sfeertje van begin tot eind! Fantastisch gewoon. Daar kunnen we wel weer even voortleven. De adrenaline die met momenten stroomde...
Leefgroep Venzuela, merci voor de vele straffe Chiroverhalen en het schitterende dansen  :-D

Vandaag toch een beetje superleeg gevoel... Ik wil terug naar Cuba!
[url]www.debranding.be[/url]
[url]www.discobarucky.be[/url]
Reply · Quote effie (Guest) #4
No profile available.
Link to this post
Subject: zalig !
Het was om nooit meer te vergeten !!
Ik heb genoten en kreeg kippenvel,
De sfeer die er hing is ongebeschrijfelijk, we waren samen één !

Bedankt aan mijn bangelijke leefgroep van Colombia !! Het was een mega bangelijke aspitrant !

Eveline,

chiro <3, magisch !
Reply · Quote Lotte van Peru (Guest) #5
No profile available.
Link to this post
Subject: fantaspisch
inderdaad, twas echt 'beiresjiek'

een dag terug thuis, en op school enkel kunnen denken ' ik wil terug naar cuba'

mense allemaal, int bijzonder de rokers, mijn tafelgenoten en die van leefgroep peru,

kmis jullie allemaal en bedankt voor de toffe dagen!!!

met liefs
Lotte
Reply · Quote stefaan #6
since Apr 2007 · 1 post
Subject: gedichtje
hoi oranje egeltjes

met beide voeten vandaag weer op de begane geland
twas net een droom met de zee, die palmbomen en dat zand

die oranje sfeer en prachtige, ontroerende momenten
enthousiaste deelnemers en koks, nie te betalen met centen

het koste wat tranen, wat bloed en veel zweten,
een natuurlijk de leidingsploeg om nooit meer te vergeten

zo was voor mij aspitrant...bedankt!
Reply · Quote annemie ( ecuaDOR) (Guest) #7
No profile available.
Link to this post
In reply to post #1
aspitrant was zo AF!! de sfeer, 't programma, maaj maaj =D
ook de leefgroep was dik in orde, kheb echt fijne mensen leren kennen!
nog nooit haddn we ons zo aspi gevoeld!!

wouter n jo, twas echt mega-super-fantastisch; een dikke merci =D

groetjes
annemie x
Reply · Quote Eli(cuba) (Guest) #8
No profile available.
Link to this post
Subject: merci!!!!
ik mis aspitrant ook!!! het gevoel is nog alty bedankt aan iedereen voor dit fijne kamp. spijtig dat ik in limburg woon anders konden we de anderen nog is teru zien
Reply · Quote Eli(cuba) (Guest) #9
No profile available.
Link to this post
Subject: Aspitrant
We hebben zoveel toffe dingen gedaan. spitrant bewees dat de chiro één hecht blok is. ik vond het vooral grappig toen we die tsunami maakten in het klein zwembad en allemaal riepen :"Ch-chi-chiro we zijn een toffe bende we zijn van de chiro" ik wil niet alleen mijn groep en de begeleiding bedanken maar alle aspi's en medewerkers voor het spetterende aspitrant. dit moment zal voor eeuwig bij me blijven.
Merci
Reply · Quote Tim (Guest) #10
No profile available.
Link to this post
Subject: mijmering
Beste aspitranters,

Eergisteren keihard in Cuba.

Gisteren nog een twijfelgeval, ergens tussen Cuba en hier.
Bezig geweest met rugzak legen, direct ruik je de tent opnieuw, de sfeer. Bij ieder kledingstuk kwam het besef iets dichter, maar je wilde het nog niet. Bij het wegleggen van mijn werkkleren terugdenken aan het startspel aan het station met de leefgroep die een afwachtende houding aannam, maar na 5 seconden besliste om er keihard voor te gaan. Bij het wegleggen van het Jezuskleed terugdenkend aan de spetterende zwembadactiviteit. De security T-shirt waarbij ik mijmerend terugdacht aan de massaspelen die misschien toch wel iets te hard waren en te zot.
Daarna kwamen de eerste spetterende commentaren, filmpje waarbij je terugdenkt aan het moment na het filmpje waarbij er toch een traantje weggepinkt moest worden,…
Materiaal terughalen waarbij je iedere keer terug denkt aan al die spetterende momenten, zoals het dansen in leefgroep, dauwtrip, zangstonde waarbij het ene kippenvelmoment het andere opvolgde, sjieke maaltijd, ambiancequiz, thema, dagtocht, smokkeltocht, slapen in leefgroep,…(en al die andere toffe momenten die mij nu niet te binnen schieten)
Daarna baart en snor geschoren, nu is het echt gedaan…

Vandaag in de realiteit…
Werken, ’s middags slecht eten, werken, maar stiekem toch even aan Cuba denken, daarna deksel op de neus geduwd worden als een collega u betrapt op dagdromen, of als er fouten gebeuren. Nu komt het besef dat het volledig gedaan is, alles is weg, iedereen neemt terug zijn gewone dagtaak op zich.
Toch zeker beseffen dat dit niet mogelbaar is dankzij jullie: medebegeleiding die mij een half jaar heeft moeten verdragen, logistiek waarvoor er een standbeeld zou moeten komen, aspi’s voor de sfeer die daar een week heeft gehangen in Diksmuide, en waardoor er zoveel kippenvelmomentjes waren, kookploeg voor het onvergetelijk eten.

Beginnen aftellen naar volgend jaar (aspibivak) en stiekem toch ook al binnen 2 jaar (Aspitrant).

Hopend jullie zeker nog eens te mogen ontmoeten,
Tim
Reply · Quote PIeter (leefgroep CUBA) (Guest) #11
No profile available.
Link to this post
Subject: Aspitrant West-Vlaanderen
HUUUU HAAAAAA CCCCUUBBBAAAA!!!

T was een droom om met West-Vlaanderen mee te kunnen gaan en ik denk dat alle aspi's die het meegemaakt hebben dit kunnen beamen.

Ik wil nog even de groeten doen aan mijn leefgroep CUBA en medebegeleider Hans.
Bedankt aan alle gasten die meewaren voor het zorgen voor de fantastische sfeer.

Leve de HAVANA's

Verspreid de oranje microbe in jullie Chirogroep

Pieter
Reply · Quote Astrid (PERU!!) (Guest) #12
No profile available.
Link to this post
Aspitrant was zalig!!
groetjes aan iedereen, Peru in 't bijzonder
ik kan niet wachten op de foto's 

de andere chiromeisjes in mijn klas waren gans jaloers op mijn polsbandje  :-D
Reply · Quote look-a-like B.A. oftewel de joris (Guest) #13
No profile available.
Link to this post
juw everybody,
voor degenen die zich afvragen oe dat et nu zit mee mijn haar...
ik moet u met spijt in het hart melden dat het allemaal af is :s
maandagvoormiddag ben ik nog met mijn B.A.-kapsel naar school geweest en keb echt zalige reacties gehad, zelfs van mijn leeraars! stel u voor:)
maar dan eeft den directeur et gezien en hij zei dat et allemaal af moest! die mens heeft duidelijk geen chirohart en is nog minder fan van die A-team...    ahja..
nu zie ik er wel wat skinhead achtig uit hoewel ik niet akkoord ben met hun overtuigingen (ik denk onder andere aan American History X), maar geen nood! het groeit wel terug;)
Bij deze wil ik toch nog eens Kris bedanken om mijn haar zo te scheren, alle begeleiding en iedereen die iets te maken had met deze aspitrant en alle aspi's natuurlijk e!

alee de leute e,
joris x
Keep It Real!
Reply · Quote hnne (Guest) #14
No profile available.
Link to this post
Subject: herinneringen
jowkes!
we hebben paraguay hier nog niet al te veel gehoord hé !
daarom ben ik hier ook weeral :)
aspitrant was zalig zot WIJS MAN !
enorm veel bijgeleerd, mooie herinneringen, mensen leren kennen, vijf dagen echte chiro ...
*zucht* geen woorden voor enkel ...

Paraguay you were the best ... (en de andere leefgroepen, begeleiding, ... natuurlijk ook een beetje)
Xx
Reply · Quote Mika #15
since Apr 2004 · 229 posts · Location: Nieuwpoort
(Waar zitten de Braziliaantjes hier ergens?)

Amai amai, opnieuw kippenvel bij het lezen van zoveel moois! Ontroerend hoe Tim zijn eerste dagen in België omschrijft (had hetzelfde bij het terug wegbergen van verkleedmateriaal en attributen), hoe Joris (tja, we kennen je nu gewoon allemaal) afscheid moet nemen van zijn Aspitrant-kapsel, hoe Astrid jaloersheid merkt voor de polsbandjes, hoe Stefaan spontaan gedichtjes schrijft, dat velen dagdromen tijdens de dagelijkse bezigheden,...

Aspitrant zit nog steeds in mijn "botten" (and I don't care) en als we de klok een weekje zouden terugdraaien dan zaten we nu in Cuba! Er zijn inderdaad geen woorden voor, behalve dan misschien: Het beleven duurt 5 dagen, de gedachte blijft voor altijd...

Vol verlangen uitkijkend naar de foto's...

Mika
nog steeds uit Brazilië
Aspitrant 2007 - Save The Havana's: Het beleven duurt 5 dagen, de gedachte blijft voor altijd...
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  1  2  next 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 197.9 ms (132.5 ms) · 112 database queries in 34.4 ms
Current time: 2012-02-10, 03:11:08 (UTC +01:00)