Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Chiromomenten De Kaasrevolutie RSS
Expeditie zenuwcentrum
Wil je je ei kwijt, je ervaringen delen of gewoon nog even wat vertellen. Ga je gang!
Reply
Reply · Quote Dimitri #1
since Apr 2007 · 1 post
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Subject: Expeditie zenuwcentrum
Aan alle deelnemers van Aspitrant Limburg, maar in het bijzonder leefgroep 'zenuwcentrum',

Via deze weg wil ik jullie bedanken voor de schitterende 5 dagen. Volgens onze planning zou het een knaller moeten worden en wat in de sterren stond geschreven werd werkelijkheid. Het SBP, insider, werd een succes. Het was kicken tot op het laatste moment ... en toen pfuw, knal, ooh en klap klap.

Een perfecte leefgroep in een perfecte omgeving. Wat konden wij (Klara en ikzelf) als begeleidingsduo nog meer wensen.

Eén zaak is zeker! De toekomst waar ook ter velde is verzekerd voor geruime tijd. De verklaring hiervoor heb ik ontdekt tijdens Aspitrant. Aspi's van nu zijn actiever, intelligenter, boeiender, snuggerder, ... dan wanneer dan ook.

Vele kazige groetjes aan iedereen!
Maar vooral aan Anne-Katrien, Celine, Laura, Dries, Marjan, Nel en Sandy!

De beloofde extra informatie volgt!
Sea, speak, meet you soon!!!
Reply · Quote Geert van logistiek (Guest) #2
No profile available.
Link to this post
Hoi allemaal,

ik denk dat Dimi alleen maar gelijk heeft. Ook in de logistieke ploeg was het feest van jewelste. die sfeer was natuurlijk alleen maar te danken aan de algemene sfeer die er op de aspitrant hing!! weeral een feest, ons chirofeest!!
bedankt allemaal voor de leuke 5 dagen!
groetjes
Geert
Reply · Quote kevin van de keuken (Guest) #3
No profile available.
Link to this post
En wat nog meer is ... nu kunnen we allemaal jumpen!
Komt ie dan hè of tunak tunak tu, het waren allemaal schijven.

Ook de keukenploeg heeft zich kostelijk geamuseerd, waarvoor veel dank (en geduld)
Reply · Quote annekatrien alias akb (Guest) #4
No profile available.
Link to this post
jaja ik vond het ook zeer geslaagd!
de groetjes aan al mijn nieuwe maatjes!
&jaaa jumpen doen we nog steeds :p
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 369.9 ms (124.3 ms) · 53 database queries in 98.2 ms
Current time: 2012-02-11, 02:00:20 (UTC +01:00)