Subject: JOSKE de chiro voor de Jonge Onbezonnen Sociale Kind(erlijke) Entertainers
joep iedereen,
Ik weet nog toen ik dacht "Ik stop nooit met de chiro!!!"
Na 8 jaren leiding te geven dacht ik "shit, er is een eind aan gekomen"
MAAAAAAAAAAAr niets is minder waar, als je stopt met "actief leiding" te geven, dan komt nog al de rest
Je bent nu OUD-LEIDING (een titel die ze je nooit meer afpakken)
Nu vonden we met een paar zottekes uit ons gewest (lees ZIP)
dat een oud-leidingswerking best wel saai kan zijn omdat de oud-leiding van andere chiro's natuurlijk niet in de oud-leidingswerking meedraait van je eigen chiro
Hier volgt de oplossing : chiro JOSKE !!!
een oud-leidingsploeg op gewestelijk niveau
Wie zijn we : verschillende oud-leiding uit verschillende chiro van ons gewest
Wat doen we : we komen samen om nog eens een spel te spelen, we geven chiro wanneer de huidige leiding daar nood aan heeft (lees : examens, leidingstekort), fuiven erop los, doen zotte acties
Heeft er nog iemand ervaring met zoiets, laat het ons gerust weten, want we beginnen er pas aan, maar de uitbreidingsmogelijkheden zijn oneindig
groetjes
JOSKE
Ik weet nog toen ik dacht "Ik stop nooit met de chiro!!!"
Na 8 jaren leiding te geven dacht ik "shit, er is een eind aan gekomen"
MAAAAAAAAAAAr niets is minder waar, als je stopt met "actief leiding" te geven, dan komt nog al de rest
Je bent nu OUD-LEIDING (een titel die ze je nooit meer afpakken)
Nu vonden we met een paar zottekes uit ons gewest (lees ZIP)
dat een oud-leidingswerking best wel saai kan zijn omdat de oud-leiding van andere chiro's natuurlijk niet in de oud-leidingswerking meedraait van je eigen chiro
Hier volgt de oplossing : chiro JOSKE !!!
een oud-leidingsploeg op gewestelijk niveau
Wie zijn we : verschillende oud-leiding uit verschillende chiro van ons gewest
Wat doen we : we komen samen om nog eens een spel te spelen, we geven chiro wanneer de huidige leiding daar nood aan heeft (lees : examens, leidingstekort), fuiven erop los, doen zotte acties
Heeft er nog iemand ervaring met zoiets, laat het ons gerust weten, want we beginnen er pas aan, maar de uitbreidingsmogelijkheden zijn oneindig
groetjes
JOSKE
[color=red]Two zippers unzipped makes you cool and comfortable.
Three makes you a pervert.
PS : Leve ZIP en chiro lochtenberg aka scouts 123 aka chiro JOSKE[/color]
Three makes you a pervert.
PS : Leve ZIP en chiro lochtenberg aka scouts 123 aka chiro JOSKE[/color]

bever
Show profile
Link to this post