Subject: Drugs en Chiro
Ooit word je er wel mee geconfronteerd...
wat doe je als je weet dat een aspi of keti, buiten de chiro om, joints smoort?
mee praten, krijg dan nog 1 kans, dan BUITE
wat doe je als je weet dat leiding, buiten de chiro om, joints smoort?
BUITEN! (met als uitzondering: werchter
(ma ik ni he!) )
wat doe je als je weet dat vb een aspi of keti, in de chiro, joints smoort?
BUITEN!!
wat doe je als je weet dat leiding, in de chiro, joints smoort?
BUITEN!!!!
wat doe je als je weet dat een aspi of keti,leiding,... buiten de chiro of in de chiro, me zwaarder dinge bezig is?
euh? BUITEN!!
Wat met legale drugs? Alchol, sigarette (ma dan echt ruig he, ni terug een toppic over: wij drinke dan wel, en dan ni!)
ik zout ni wete, ook nog geen echt verslaafde tegegekome (allé toch ni meer dan normaal verslaafd aan
sigarette)
met vriendelijke groet,
Snoop
Niet dat er in onze chiro een probleem is ofzo he, ik vroeg het mij alleen af, vermits wij zo'n streng drugsbeleid hebbe:wat doe je als je weet dat een aspi of keti, buiten de chiro om, joints smoort?
wat doe je als je weet dat vb een aspi of keti in de chiro, joints smoort?
wat doe je als je weet dat een aspi of keti,leiding,... buiten de chiro of in de chiro, me zwaarder dinge bezig is?
Wat met legale drugs? Alchol, sigarette (ma dan echt ruig he, ni terug een toppic over: wij drinke dan wel, en dan ni!)
wat doe je als je weet dat een aspi of keti, buiten de chiro om, joints smoort?
mee praten, krijg dan nog 1 kans, dan BUITE
BUITEN! (met als uitzondering: werchter
(ma ik ni he!) )wat doe je als je weet dat vb een aspi of keti, in de chiro, joints smoort?
BUITEN!!
BUITEN!!!!
euh? BUITEN!!
ik zout ni wete, ook nog geen echt verslaafde tegegekome (allé toch ni meer dan normaal verslaafd aan
sigarette)
met vriendelijke groet,
Snoop

Snoopy
Show profile
Link to this post
vind ik nogal onnozel. ik smoor zelf niet maar ik heb er geen probleem mee dat leiding in hun vrije tijd eens joints paffen. zolang de gasten/ouders het niet weten, en dan nog. het is een hedendaags fenomeen, waarom nog zo middeleeuws doen daarrond?