Subject: Nieuw forum, probs
ik kan deze dinge niet leze:
Forum: Probleempjes-sectie
Nieuw forum, probs (1 ongelezen)
Internal Server Error 145 bekeken 6 reacties Onderwerp gestart door Snoopy Laatste bericht Vandaag, 15:54
door cosmo
Forum: Eerste hulp bij chirogevallen
Aspi's of niet (1 ongelezen)
142 bekeken 8 reacties Onderwerp gestart door Tim Laatste bericht Vandaag, 15:52
door cosmo
Trein tram busdag (2 ongelezen)
15 bekeken 1 reactie Onderwerp gestart door Kenny Laatste bericht Vandaag, 15:50
door cosmo
Forum: Wat nergens anders kan...
1 2 3 ... 12 13 14 Ik Heb Net ... Gekocht. (1 ongelezen)
Wat is je recentste aankoop? 5142 bekeken 204 reacties Onderwerp gestart door senne Laatste bericht Gisteren, 18:32
door Aspi_Gerlinde
Forum: Speelclub
De gele stoel (1 ongelezen)
De gele stoel 84 bekeken 7 reacties Onderwerp gestart door windekind Laatste bericht Gisteren, 16:12
door cosmo
De Startdag (1 ongelezen)
Hoe pakt jouw chiro het aan? 267 bekeken 6 reacties Onderwerp gestart door sassette Laatste bericht een week geleden
door Mika
ik krijg dan:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, info@webware.be and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/1.3.37 Server at www.chiroforum.be Port 80
is daar iets aan te doen?
Ik zou het posten bij het ond dat ik al had gestart, maar daar geraak ik dus niet op...
volgens mij ligget aan de user die gepost heeft, want van cosmo, Aspi_Gerlinde en Mika kan ik hun gebruikersprofiel ook niet zien... Met dezelfde foutmelding.
Snoop
Forum: Probleempjes-sectie
Nieuw forum, probs (1 ongelezen)
Internal Server Error 145 bekeken 6 reacties Onderwerp gestart door Snoopy Laatste bericht Vandaag, 15:54
door cosmo
Aspi's of niet (1 ongelezen)
142 bekeken 8 reacties Onderwerp gestart door Tim Laatste bericht Vandaag, 15:52
door cosmo
Trein tram busdag (2 ongelezen)
15 bekeken 1 reactie Onderwerp gestart door Kenny Laatste bericht Vandaag, 15:50
door cosmo
Forum: Wat nergens anders kan...
1 2 3 ... 12 13 14 Ik Heb Net ... Gekocht. (1 ongelezen)
Wat is je recentste aankoop? 5142 bekeken 204 reacties Onderwerp gestart door senne Laatste bericht Gisteren, 18:32
door Aspi_Gerlinde
Forum: Speelclub
De gele stoel (1 ongelezen)
De gele stoel 84 bekeken 7 reacties Onderwerp gestart door windekind Laatste bericht Gisteren, 16:12
door cosmo
De Startdag (1 ongelezen)
Hoe pakt jouw chiro het aan? 267 bekeken 6 reacties Onderwerp gestart door sassette Laatste bericht een week geleden
door Mika
ik krijg dan:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, info@webware.be and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/1.3.37 Server at www.chiroforum.be Port 80
is daar iets aan te doen?
Ik zou het posten bij het ond dat ik al had gestart, maar daar geraak ik dus niet op...
volgens mij ligget aan de user die gepost heeft, want van cosmo, Aspi_Gerlinde en Mika kan ik hun gebruikersprofiel ook niet zien... Met dezelfde foutmelding.
Snoop

Snoopy
Show profile
Link to this post