Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Zoekertjes Varia RSS
Dubbelpunt zoekt vlotte pennen
Reply
Reply · Quote katrijn #1
since Nov 2003 · 32 posts · Location: Dendermonde
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Subject: Dubbelpunt zoekt vlotte pennen
Ben of ken jij iemand die graag schrijft én die de Chirospirit uitademt?

Dan ben je/is dat waarschijnlijk dé persoon die we zoeken om de Dubbelpuntredactie te komen versterken!

Lid zijn van de Dubbelpuntredactie, wat houdt dat in?

- We vergaderen één keer per maand in Antwerpen (of ergens anders als dat beter zou uitkomen)
- We 'maken' Dubbelpunt. We schrijven dus artikels, columns, achterflapteksten,... We gaan langs op een Chirocursus of -evenement om er een reportage over te maken of om er Chiromeningen te verzamelen. Daarnaast lezen we ook elkaars teksten en die van externe schrijvers na.
- We gaan twee keer per jaar op planningweekend.

Laat ons zeker iets weten op dubbelpunt@chiro.be als jij dé persoon bent of kent, die ervoor in de wieg gelegd is om een Dubbelpunter te worden!
Reply · Quote isabeeck #2
since Oct 2009 · 2 posts
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Beste,

Ik ben op zoek naar dubbelpunten van afgelopen jaren. Mijn zoektocht heeft tot hiertoe weinig opgebracht. Hebben jullie op de redactie nog dubbelpunten? Is er een mogelijkheid dat ik deze kan overkopen?
U zou mij enorm helpen.

alvast bedankt,

isabelle eeckhout
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 100.5 ms (36.6 ms) · 49 database queries in 15.1 ms
Current time: 2012-02-10, 04:05:58 (UTC +01:00)