Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Ribbels RSS
Bonte Avond
Reply · Page:  previous  1  2 
Reply · Quote uhm.. (Guest) #16
No profile available.
Link to this post
In reply to post ID 51423
Subject: bonte avond idee...
haaii...ik heb binnenkort een bonte avond met ponykamp:-D
kweenie wat k moet doen.. kan iemand mij helpen??
ik wil graag een liedje doen maar ik weet niet welke!! al weet je iets zet het dan op mijn hyves
www.birgit4658.hyves.nl
alvast bedankt:D:D

Xxx
Reply · Quote Loes #17
since Oct 2008 · 3 posts
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 49438
Quote by job on 2007-06-06, 16:05:
ik ga misschien moordenaartje doen van de lama's maar ik zoek ook nog inspiratie :nuts:

Ik geef al 2 jaar leiding bij de ribbels, en dat is echt te moeilijk. Wij hebben al vaker uitbeeldertje gespeeld (dat ze gewoon moesten raden) maar ze weten nooit goed hoe iets uit te beelden. Laat staan dat ze dan nog 3 uitgebeelde dingen onthouden zonder te spreken en dan voordoen aan de volgende. Zelf heb ik ook al dat idee gehad, maar ik heb het vlug daarna verworpen.

Indien je het toch wil uitproberen bij jouw ribbels, hier misschien enkele ideetjes:
moordenaar: beroepen zoals dokter, leerkracht, postbode, koning
wapen: hamer, balpen, kopje, tandenborstel

veel succes, en weet het mij te zeggen als het gelukt is!
Reply · Quote froukje (Guest) #18
No profile available.
Link to this post
In reply to post ID 51423
Subject: idee
heea
mieschien heb ik wel iets voor je wandt ik heb dat zelf ook kamp en ik weet dan ook niks voor bonte avond maar paar uit onze klas gingen een goochel ect doen die je ook wel eens op tv ziet z`n man met een masker.
 nou ik hoop dat het ietst is en als jij ietst leuks weet moet je het me maar zegen  mijn email is f-ausma@ hotmail.com
Reply · Quote Marieke S (Guest) #19
No profile available.
Link to this post
In reply to post ID 43720
Subject: idee bonte avond
Weet wel iets leuks...

Haal 4 personen uit het publiek, zelf ben je de host/presentator van je stukje.
2 personen zet je op een stoel aan een tafel. Je doet ze een overhemd om (niet de armen erdoor), maar dan andersom, dus met de knopen op de rug. Dan laat je de andere 2 achter deze personen op hun knieën zitten. Zij steken hun armen door de mouwen van het overhemd. Nu is dus de 2de persoon de armen van de 1ste persoon.
Vervolgens zet je een bordje chocolade vla op tafel met een lepel erbij. De duo's houden nu een wedstrijdje vla eten. Wordt natuurlijk een ontzettend smerige bende! lepels gaan ongecontroleerd het gezicht in, alles onder de val!
De kunst is natuurlijk wel om er een leuk verhaaltje omheen te bedenken en pas op het laatste moment te onthullen wat de personen uit het publiek moeten doen.

Succes, groetjes!!
Reply · Quote GaatJeNiksAan (Guest) #20
No profile available.
Link to this post
In reply to post #16
Ik heb met mijn 3 eigen paarden, 1 was mee op kamp.
mijn vriendin en ik hebben Moon stukje bij beetje aangekleed, tot we klaar waren, in de tussentijd moesten de andere raden wat het was
Reply · Quote Soooph<3 (Guest) #21
No profile available.
Link to this post
Subject: idee bonte avond.
ik heb opzich wel een idee voor een bonte avond:

In de hemel is een soort van god die zegt of je door de hemelspoort gaat of naar de hel. Eerst komt er een kapper binnen. ''Wat was je beroep?'' vraagt de god. Kapper, antwoort hij. Oké ga jij dan maar naar de hel.
Dan komt er een Chirurg binnen. De god vraagt, ''Wat is was je beroep?'' waarop de chirurg antwoord: '' Chirurg meneer''. Oké ga jij dan maar naar de hel. Dan komt er een (...)(je leider, of iemand die je begeleid op dat kamp.) binnen. De god vraagt weer: '' wat was je beroep?'' (...)leider meneer. Oké jij mag doorlopen naar de hemelspoort. Jij hebt de hel al doorstaan.
XoXo. ik hoop dat jullie het begrijpen. :rolleyes:
Reply · Quote steetie (Guest) #22
No profile available.
Link to this post
Subject: bonte avond
wie weet miss een leuk/grappig onderwerp vood de bonte avand want ik heb die namelijk woensdag
heluup en ik moet het heel snel weten
Reply · Quote Dennis (Guest) #23
No profile available.
Link to this post
check out Chiro hulsen op de youtube

daar staan filmpjes op van alle optredens van bonteavond

Bij ons mogen de leden zelf dingen verzinnen. Er zijn altijd enkele leiding die de bonteAvond aaneenweven met optredens tussendoor enz.
Dit jaar was het thema festival. En samen met een medeleider hebben we allerlei grappige tussenstukjes gedaan om zo de avond en de ruimtes tussen de verschillende optredens op te vullen.

gebrek aan inspiratie

check it out

Dennis-Hulsen
Reply · Quote Flip88 #24
since Jun 2009 · 9 posts
Show profile · Link to this post
bij ons doen we altijd een toneel, ook met de mini's.. ik hoop dat het goed gaat aflopen dit jaar..vorig jaar is er ééntje beginnen te wenen omdat hij zijn tekst vergeten was..

tijdens de kerstvakantie elke dag repeteren en dan echt het spelen, ik ben benieuwd
hebben vorige zondag al is geprobeerd hun acteertalent vast te leggen op camera
http://www.youtube.com/watch?v=Qg4SEL1kTss
Reply · Quote triangel (Guest) #25
No profile available.
Link to this post
In reply to post #21
Subject: bonte avond stukje
hey sophietje,
leuk dat je ook een idee neerzet,
maar het zou wat socialer zijn, als je rekening houd met de mensen die wel in God geloven.
wij lazen dit, maar vonden dit niet fijn.
groetjes
Reply · Quote rientjuhh12 (Guest) #26
No profile available.
Link to this post
In reply to post ID 48868
Subject: bonte avond
hoi, ik weet nie of je dit een leuk spel vind en anders pech. :-(
het gaat zo:
iedereen zit in een kring en 1 iemand in het midden degene die in het midden staat die stelt een vraag bijv. heb je blauw in je schoenen? iedereen die het heeft moet een plaats opschuiven dus zo kan je soms wel met een stapel van 4 of 5 op een stoel zitten. snapje?
heb je ook nog een idee voor mij?

rientjuhh12 :blush:
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply · Page:  previous  1  2 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 174.6 ms (108.4 ms) · 86 database queries in 46.7 ms
Current time: 2012-02-11, 03:03:08 (UTC +01:00)