Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten VB RSS
Proost
Reply
Reply · Quote InJelvis #1
since Apr 2004 · 182 posts · Location: Meer
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
In de veronderstelling dat de 'Proost' zijn plaats op dit forum best verdient onder de categorie 'VB' en omdater geen aparte ruimte voor voorzien is, zet ik hier mijn onderwerpje maar bij.

Vandaag ontvingen alle chiroleiding de nieuwe dubbelpunt. Ergens in dat prachtige tijdschrift is een artikel te zien van de Proost van Chirojongens en -meisjes van Meer. Bij deze wil ik hem enkel nóg een keer in de kijker zetten en hem bedanken voor alles wat hij ooit voor ons heeft gedaan en nog altijd doet (hoewel hij dit zelf niet zal lezen, schat ik).

Merci Jakke!
En dat wij je zouden hebben afgedankt als professioneel fotograaf op kamp, is niet helemaal waar h! We hebben je maar wat graag uitgelegd hoe je moet werken met een digitale spiegelreflexcamera en eens je ermee weg was, heb je mogen merken dat het zelfs helemaal niet zoveel verschilt met je eigen fototoestel. Je hebt er meer dan eens mee lopen pronken en met grote verbazing diezelfde dag nog zitten kijken op de laptop naar de foto's die je had getrokken...
Omdat je't mij vraagt .. CHIRO!
This post was edited on 2005-12-28, 22:41 by Unknown user.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 122.2 ms (54.9 ms) · 41 database queries in 37.4 ms
Current time: 2012-02-04, 11:01:22 (UTC +01:00)