Subject: vorige kampthema's
Hallo
Dit jaar heeft de werkgroep kampthema bij ons beslist dat het over (ludieke!) verkiezingen zal gaan. Verleden jaar ging het over de oude Grieken, en de vermenging van de kunstwereld en de mythes met de echte wereld. Nog eens een jaar ervoor ging het over superhelden (o.a. een superzalige slaperige Sufman) en een professor. We vertoefden ook al eens op de filmset op kamp (met een heel complot). We hadden ook al te maken met Asterix en Obelix, met indianen (toffe totempaal als souvenir bij onze lokalen...), met een vervorming van Cluedo (een erg bizarre en mysterieuze moord waar iedereen in opging...), enz.
De Boeboeks als thema lijken me heel tof!
Vanaf verleden jaar hebben wij een themadag ingevoerd, los van het kampthema dat het hele kamp doorloopt... Verleden jaar was dat Barbie en Ken. Dat was heel tof, omdat iedereen er dan een hele dag als Barbie of Ken verkleed bij liep (ook de koks en de VB's!) en we dan bijvoorbeeld in de voormiddag sampenspel hadden met de speelclubjongens (want ik stond en sta bij de speelclubmeisjes), 's namiddags nog een bosgroepsspel speelden (stofjes verzamelen voor groot uitgetekende Barbies en Kens, hen aankleden dus) en er 's avonds een vroegavondspel volgde voor de speelclub tot de keti's, voorbereid door de aspi's. Daarin leerden ze allerlei vaardigheden die voor een Barbie of Ken goed van pas komen... We sloten af met een minifeestje...
Ik hoop dat jullie op het forum iets vinden dat jullie aanspreekt...
Groetjes...