Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Algemeen Eerste hulp bij chirogevallen RSS
Relatie Met Een Leider
Reply · Page:  previous  1  2 
Reply · Quote Brederode #16
User title: Genius is born - not paid.
since Mar 2005 · 79 posts · Location: ANTWAARPEN
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
niets negatiefs,
Ik steun je mening stilzwijgend uit persoonlijke ervaring.

Met liefs
DB
Dommel Dr in de geschiedkundige archreologie van de oudheid van vervloge jaren van dingen die lang geleden gebeurd zijn van vroeger.
Reply · Quote Rubio #17
since May 2004 · 328 posts · Location: Dadizele
Quote by boeleken on 2005-11-27, 11:25:
Het kan ook wel volgens mij, maar laat hem dan tijdens de chiro leider zijn en niet je vriendje... hiermee worden al veel problemen vermeden. Als je dit kan en je medeleden of leiding zien ook dat jullie hier naar streven, dan gaat het vertrouwen in jullie relatie ook groter worden en gaan de eventuele vooroordelen verdwijnen.

Wel moeilijker naar activiteiten toe met de grote groep bv: een daguitstap naar zee of een avondspel met tentovernachting op het  :chiro terrein.
Wat doe je dan als de leider samen met zijn lief (lid dus) ganse tijd optrekt?
VERBOND WEST-VLAANDEREN
[color=red]WAAR ZIJN DIE HANDEN!?[/color]
Reply · Quote Clutens #18
since Oct 2003 · 1179 posts · Location: Deur binnen, trap omhoog, eerste deur links en tad
Ik heb alles wa hiervoor stond niet gelezen maar kwil wel iets kwijt..

Fuck Off wa de rest zegt.. Als ge diene maar graag ziet..
Moet wel zien da de rest van de groep of het chiro gebeuren hier niet onder lijd..

ikke
Hear the words I sing,
War's a horrid thing,
But still I sing, sing, sing,
Ding a ling a ling.
Reply · Quote melissa #19
since Mar 2005 · 68 posts · Location: vilvoorde
haha voila nu weet ge hoe iedereen erover denkt e ;-)
De aspiranten zijn de beste (viva chiro Heilig Hart Kassei te vilvoorde) ole ole ....
Reply · Quote Lo (Guest) #20
No profile available.
Link to this post
En wat als de relatie zich voordoet binnen een groep?
'k bedoel dan bv. Aspi - Aspileiding...
Kan dit?
Reply · Quote Tamtam #21
since Dec 2005 · 291 posts · Location: Moorslede
Ik sluit me aan bij de meeste meningen hieronder, het kan als het chirogebeuren z'n gewone gang kan gaan.
Als de aspi/aspileiding daar op een manier mee omgaan waarbij het niemand anders stoort (niet de hele tijd bij/op elkaar zitten...) is er niet echt een probleem denk ik.
Chiroooo
Reply · Quote Isje #22
since Mar 2006 · 12 posts
bij ons hadden we vorig jaar hetzelfde "probleem". Het rare was dat de aspi in kwestie pas in de loop van het jaar bij ons kwam (ze kwam van een andere chiro waar ze niet 100% aanvaard was, maar wij kenden ze dan als de vriendin van en zo is ze bij ons terecht gekomen!) Wij hebben dan ook pas echt 'regeltjes' opgesteld naar het kamp toe, want in het jaar hadden we er geen last van. Het mocht in geen geval opvallen naar de andere leden toe. Keti en aspi was wel op de hoogte maar ook bij hun mocht het niet echt opvallen. Ondanks de regeltjes hebben we er op kamp kleine probleempjes mee gehad. (De andere aspi's stoorden hun soms aan het gedrag en ook andere medeleiding, geplak tijdens groepsactiviteiten, de aspi die van teveel op de hoogte was, ...) Gelukkig is het allemaal goed gekomen en konden we er tijdens de kring over praten met de leider. Ook de aspileiding heeft toen is met de aspi in kwestie gepraat. Op zich heb ik met zo'n relaties ook geen probleem, maar ze moeten zich wel houden aan de regels die worden opgesteld. Want de chiro moet voor iedereen blijven en geen geplak tussendoor worden. (bij relaties tussen leiding zelf zijn er ook regels die gevolgd moeten worden, dus al de rest moet er zich ook aan houden, al is het tussen leiding wel iets gemakkelijker om vol te houden :-) ) Nu zijn we als leidingsploeg ook meer op de hoogte van zo'n relaties en kunnen we dit ook beter plaatsten als het nog eens voorvalt!
Close Smaller – Larger + Reply to this post:

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply · Page:  previous  1  2 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 1,117.2 ms (664.7 ms) · 79 database queries in 874.7 ms
Current time: 2012-05-17, 04:39:18 (UTC +02:00)