In reply to post ID 47804
1ste - 2de leerjaar, het zijn snollekes (enkel meisjes), ze zijn nu reeds met 26, maar komen er meestal nog enkele bij na de kerstvakantie, we staan er met 3 bij
Er is nergens een aantal leiding vooropgesteld die bij een afdeling moeten
staan.
Het spreekt voor zich dat je niet alleen met 20 speelclubjes op stap moet
gaan.
Vriendelijke groeten,
Sekretariaat.
Quote by mick:tip: verpak het chirogebeuren als weekend opvang, stuur regelmatig correspondentie naar de ouders en doe een soort evaluatie persoonlijk per kind
Quote by an1987_ on 2008-08-29, 18:01:Quote by mick:tip: verpak het chirogebeuren als weekend opvang, stuur regelmatig correspondentie naar de ouders en doe een soort evaluatie persoonlijk per kind
Die correspondentie en individuele aanpak van een kind kan ik nog inkomen, maar chiro is net NIET een weekend opvang. Je gaat naar een jeugdbeweging omdat het je aanspreekt samen met andere kinderen een actieve namiddag te hebben, niet omdat het een gratis opvang is. Je merkt het ook wel als kinderen écht moeten komen van mama en papa, willen niet meedoen, zouden liever thuis zijn... Ik begrijp wel dat jongere kinderen beter wel eens moeten van mama en papa, zodat ze de kans krijgen het te leren kennen, maar als de weekendopvang de reden is dat de kinderen moeten komen ipv het sociale gebeuren ...
Nu ja, das mijn mening...