Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Ribbels RSS
Pinkel-aspiweekend
Hebben jullie dit al gedaan ?
Reply
Reply · Quote Sarah #1
since Nov 2004 · 24 posts · Location: Lokeren
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
We zitten met het idee een pinkel-aspiweekend te organiseren (dus samen met de jongste en oudste afdeling op weekend te gaan). Heeft iemand dit al gedaan ? Wat zijn de nadelen/voordelen ? Leuke ideetjes voor spelletjes,etc.
Al bedankt !
Reply · Quote Voske #2
since Oct 2003 · 362 posts · Location: eindert
Nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel een tof initiatief. Het is dan wsl ook de bedoeling om de aspi's programma voor de kleintjes te laten maken, niet?
Waar iedereen mee beweging maakt, dat is chiro als je't mij vraagt!
Reply · Quote Caribou (Administrator) #3
since Apr 2005 · 70 posts · Location: Melle
Group memberships: Admins, Leden, Nationaal
Lijkt mij heel leuk, maar ge moet volgens mij een zeer gemotiveerde aspiploeg hebben.
Laat zeker eens wete hoe het geweest is.
[font=Geneva][size=19][color=green]De rakkers zijn best wel tof[/color][/size][/font]
[font=Impact][size=19][color=purple]Maar de Sjamfoeters zijn nog net iets leuker. [/color][/size][/font]
Reply · Quote Koentje #4
since Nov 2003 · 117 posts
In reply to post #1
Quote by Sarah on 2005-11-12, 12:00:
We zitten met het idee een pinkel-aspiweekend te organiseren (dus samen met de jongste en oudste afdeling op weekend te gaan). Heeft iemand dit al gedaan ? Wat zijn de nadelen/voordelen ? Leuke ideetjes voor spelletjes,etc.
Al bedankt !

Er staat hier een geweldig voorbeeld van in het Speelclubboek! (Verkrijgbaar in de betere Banier in uw buurt ;-))
De Aspiranten waren in het thema van het weekend elfjes die slechts in twee spelen op het weekend (en bij 'lastige' momenten als wassen en te slapen leggen) aan bod kwamen en voor de rest een volledig eigen weekend konden hebben. Hier heb je wel een weekendplaats voor nodig met twee 'blokken' zodat de aspiranten niet te zichtbaar zijn voor de jongsten als ze niet in verkleedkledij zijn, hoewel dit niet onoverkomelijk is.
[font=Times][size=11][color=yellow]
"...De lont in het kruitvat, vlam in de pan, het kriebelt, het tintelt, je voelt dat het kan, om samen te spelen, om samen te zijn, zondag na zondag, dit chirorefrein..."[/color][/size][/font]
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 130.6 ms (46.3 ms) · 61 database queries in 37.3 ms
Current time: 2012-02-11, 02:06:05 (UTC +01:00)