Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Ribbels RSS
Halloween
Reply
Reply · Quote maartenD #1
since Dec 2004 · 111 posts · Location: Meise
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Iemand toevallig cewle ideeën om te werken rond Halloween met onze jongsten?  :unsure:
Reply · Quote Aspi_Gerlinde #2
since Aug 2005 · 418 posts · Location: Gent
Wij gaan net niet van Halloween doen met de Kwiks. Want iedereen doet van Halloween. En wij gaan Sinterklaas doen ofzo :D
Reply · Quote Gast_hidee (Guest) #3
No profile available.
Link to this post
ik heb er wel eentje (wel voor een meisjeschiro, en toen voor meisjes van tweede en derde leerjaar, maar als je het aanpast kan het zeker dienen)
mail naar hideeausdenbergen@hotmail.com
Reply · Quote farsy #4
since Apr 2005 · 42 posts · Location: schel
bij ons moete ze verkleed kome als heks endan moete ze opdrachte doen endan alsze die goe ebbe gedaan krijge ze opt einde nen heksen-diploma...
maar ik ga op ikaaaaaaa dus zalk der nie bij kunne zijn woehoew woehoew :chiro
Reply · Quote Guest (Guest) #5
No profile available.
Link to this post
wij hebben ook een halloweenspel gedaan, voor een keer met speelclub en ribbels samen. we hadden ons lokaal verduisterd en er uv lampen gehangen, pompoenen gezet en gevuld met rook uit de machine. we hadden ook een casette met vieze geluiden en de uitleg van het spel.
dat was eerst een tocht met allerlei spellekes zoals; moordenaar en dedective, pietje is dood, pietje leeft, schipper mag ik overvaren, maar anders(duivel mag ik overvliegen, ja of nee, moet ik dan een ziel betalen ja of nee) etc. toen ze aankwamen moesten ze de schat zoeken met de tips die ze verzameld hebben. dat was voor iedereen een koebiet, waar we mooie lampjes van hebben gemaakt. daarna mochten ze spelen en zijn we achter freitjes gegaan. om 7 uur mochtten ze weer naar huis  :-D ze waren ook verkleed
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 107.2 ms (43.2 ms) · 57 database queries in 15.9 ms
Current time: 2012-02-10, 04:45:27 (UTC +01:00)