ik heb er wel eentje (wel voor een meisjeschiro, en toen voor meisjes van tweede en derde leerjaar, maar als je het aanpast kan het zeker dienen)
mail naar hideeausdenbergen@hotmail.com
bij ons moete ze verkleed kome als heks endan moete ze opdrachte doen endan alsze die goe ebbe gedaan krijge ze opt einde nen heksen-diploma...
maar ik ga op ikaaaaaaa dus zalk der nie bij kunne zijn woehoew woehoew :chiro
wij hebben ook een halloweenspel gedaan, voor een keer met speelclub en ribbels samen. we hadden ons lokaal verduisterd en er uv lampen gehangen, pompoenen gezet en gevuld met rook uit de machine. we hadden ook een casette met vieze geluiden en de uitleg van het spel.
dat was eerst een tocht met allerlei spellekes zoals; moordenaar en dedective, pietje is dood, pietje leeft, schipper mag ik overvaren, maar anders(duivel mag ik overvliegen, ja of nee, moet ik dan een ziel betalen ja of nee) etc. toen ze aankwamen moesten ze de schat zoeken met de tips die ze verzameld hebben. dat was voor iedereen een koebiet, waar we mooie lampjes van hebben gemaakt. daarna mochten ze spelen en zijn we achter freitjes gegaan. om 7 uur mochtten ze weer naar huis ze waren ook verkleed