Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Oud-Leiding RSS
Net Gestopt...
wa nu??
Reply · Page:  previous  1  2 
Reply · Quote ukgoespiusx #16
since Feb 2004 · 961 posts · Location: mechelen
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
persies of een lief kan dat probleem oplossen?
THE TRUTH MAY BE FREEK
squeese......, you'r ORANGED!!!!!!

Zenzationeel gewest zenne
Reply · Quote Roosje #17
since Feb 2004 · 392 posts · Location: Deurne
als da lief ook net gestopt (én zo geweldig als het mijne) is, valt da wel mee  :)
This post was edited on 2005-11-17, 14:51 by Unknown user.
Reply · Quote Roosje #18
since Feb 2004 · 392 posts · Location: Deurne
voor de trouwe chiroforumers... check maar... een jaar geleden, da mysterieus gedoe? hihi... voor het moment iets minder mysterieus, maar wel even graaf!  :-D

(sorry voor dit korte intermezzo, maar als Roosje gelukkig is...)
Reply · Quote Gast_Liesbeth (Guest) #19
No profile available.
Link to this post
Tja, ik ken da gevoel ook. Ik ben dit jaar ook gestopt na 6 jaar leiding te zijn geweest. Enerzijds voelde ik wel dat het goed was geweest en dat mijn tijd om uit de chiro te gaan gekomen was om de kans de geven aan nieuwe, jonge leiding. Maar anderzijds mis ik die zondagen met de kindjes toch wel enorm, zenne. En dan is het niet altijd gemakkelijk om dienen tijd in te vullen. (Ge kunt toch ni altijd studeren ofzo, hé.)
Ik hoop stiekem dat ze me veel gaan vragen om vervangleiding te zijn met de examens ofzo. (Maar hoe doede da? Ik bedoel maar: zonder u 'op te dringen')
Reply · Quote sassette #20
since Nov 2004 · 608 posts
Niet moelijk, ge ziet de leiding nog wel af en toe, toch?  Dan vraagt ge of alles OK is en dan laat ge zo vallen dat ge anders wel wilt helpen waar en wanneer het nodig is!  Ze gaan dat zeker appreciëren! (allez wij vinden dat toch wijs als een oud-leiding dat zegt)
Reply · Quote Kris #21
since Oct 2003 · 188 posts · Location: Maareksem
Ik ben ook dit jaar gestopt. En ik heb zo af en toe ook wel eens heimwee, zo op een zondag durf ik af en toe eens denken van 'wat zouden ze nu aan 't doen zijn" of zo.
Maar anderzijds, na 5 jaar trouwe dienst werd het tijd om de fakkel door te geven en spijt heb ik er niet van. Het is natuurlijk wel makkelijker als je groep qua leidingsaantal in orde zit.

Voor eventuele zwarte gaten op vrijdag en zondag (wat trouwens met al die zaterdag dat ge bezig zijt met programma maken, kuisen, opruimen, knutselen, winkelen, restaurantdagen, groepsfeesten, fuiven, werkgoepvergaderingen,...): zoek een andere hobby en/of houd goed contact met andere oud-leiding en kom geregeld eens samen... Hou je klaar om eens een zondag in te springen, biedt je aan om te tappen op een bal of een fuif enz...
Reply · Quote Do (Guest) #22
No profile available.
Link to this post
Heb de chiro in september verlaten na 6 jaar leiding en 4 jaar groepsleiding. Het eerste weekend was het wel wat moeilijk, maar ondertussen heb ik me er over gezet. Heb nu ook wat meer tijd voor mijn vriendje en die is daar best wel blij mee!  ;)
2 weken geleden op een fuif laten vallen dat ze mij gerust mogen opbellen bij leidingstekort. De dag daarna om kwart voor 2 al telefoon gehad en mogen invallen. 't viel echt goed mee, ma'k merkte toch wel da'k er al zo wa uit ben.
Ben ondertussen VB geworden, dus mijn werk voor de chiro zit er zeker nog niet op!  :)
Heb op dit moment niet echt spijt dat ik geen leiding meer ben. Ze zeggen altijd dat ge moet stoppen op uw hoogtepunt en dat was bij mij zeker het geval!
Ondertussen proberen we ook wa activiteiten te doen met een aantal jong oud-leiding.
Voorlopig zeker nog genoeg chiro in mijn leven!
Close Smaller – Larger + Reply to this post:

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply · Page:  previous  1  2 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 781.2 ms (563.4 ms) · 68 database queries in 526.3 ms
Current time: 2012-05-17, 04:33:31 (UTC +02:00)