Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Tito RSS
Gemengd Slapen
Page:  1  2  next 
Reply · Quote OlleHefa #1
since Mar 2004 · 175 posts · Location: Deurne-Noord
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Slepen de leden bij jullie op kamp gemengd?

zoja vanaf welke leeftijd?

Dingen die jullie xtra in het oog houden??

We hadden dit jaar op kamp 1 tito meiske mee en we vonden het belachelijk om er een tent opart voor op te stellen. Dus hebben we ze maar bij de speelclub meiskes gelegd.
Maar na het kamp bleek dat ze daar geen oog had dicht gedaan (snurkers) dus vroeg ik me af of het misschien niet beter zou zijn om te stoppen met zeveren en ze gewoon bij de jongens te leggen.
Live it seems will fade away
This post was edited on 2005-07-24, 12:43 by Unknown user.
Reply · Quote Hanne #2
since Nov 2003 · 514 posts · Location: Antwerpen
in mijn vorige chiro lagen ze gescheiden... en als er bvb maar één tito meisje is, leggen we die ofwel bij rakwimeisjes ofwel bij ketimeisjes... hangt ervan af waar ze het beste bijpast (zowel qua plaats als qua ingesteldheid)

bij speelclub is het leeftijdsverschil denk ik te groot... ale ja, das mijn gedacht e...

de rest slaapt ook apart...

leiding meisjes en jongens ook (bij de twee jongste afdelingen slaapt leiding bij afdeling, vanaf rakwi slapen de leiding samen in één tent)
Het verbond heeft goud in de mond
This post was edited on 2005-07-24, 13:04 by Unknown user.
Reply · Quote sassette #3
since Nov 2004 · 608 posts
Heu, Hanne: waarom leg je de leiding samen in één tent en de tito's dan bv. niet?  Als je consequent bent, moet iedereen apart, dus ook de leiding.
Reply · Quote OlleHefa #4
since Mar 2004 · 175 posts · Location: Deurne-Noord
Quote by Hanne on 2005-07-24, 12:04:
in mijn vorige chiro lagen ze gescheiden... en als er bvb maar één tito meisje is, leggen we die ofwel bij rakwimeisjes ofwel bij ketimeisjes... hangt ervan af waar ze het beste bijpast (zowel qua plaats als qua ingesteldheid)

bij speelclub is het leeftijdsverschil denk ik te groot... ale ja, das mijn gedacht e...

de rest slaapt ook apart...

leiding meisjes en jongens ook (bij de twee jongste afdelingen slaapt leiding bij afdeling, vanaf rakwi slapen de leiding samen in één tent)
Bij de speelclub is eht leeftijdsverschil inderdaad te groot.
Maar we hadden geen rakwi meiskes mee op kamp. Zij ( dat ene tito meiske) is het oudste meiske van onze chiro. Bij de Ketimeiskes leggen gaat dus (jammer genoeg) ook niet.
Roeien met de riemen die je hebt zekers.
Live it seems will fade away
Reply · Quote Voske #5
since Oct 2003 · 362 posts · Location: eindert
Ik zou toch ook denken van te stoppen met zeveren. Bij ons liggen zo goed als alle afdelingen gemengd in de tenten/lokalen. Behalve wanneer blijkt dat de afdeling te groot is om in 1 tent te krijgen dan wordt ze gesplitst zoals dit jaar bij rakwi's gebeurde, en vorig jaar bij tito's. Wij hebben nog nooit problemen gehad bij het gemengd samenleggen van afdelingen. Ze zijn 1 groep dus waarom zouden ze dan 's nachts ook niet als 1 groep mogen slapen.
Leiding slaapt bij ons ook overal bij hun afdeling bij, ik zou het nogal raar vinden moest da niet zo zijn, maar da zal de gewoonte van de traditie zijn eh.
Waar iedereen mee beweging maakt, dat is chiro als je't mij vraagt!
This post was edited on 2005-07-25, 09:33 by Unknown user.
Reply · Quote Koon #6
since Jul 2004 · 69 posts · Location: Sint-Truiden
Bij ons liggen alle afdelingen altijd gemengd, en daar zijn bij mijn weten nog nooit problemen geweest, en ik zie daar sowieso ook nog niet snel problemen van komen. Er moet al iets heel erg fout zitten als daar problemen van zouden komen denk ik.
Reply · Quote Lienemiene #7
since Dec 2004 · 227 posts · Location: Stasegem - Harelbeke
Bij ons slaapt ook iedereen gemengd, van sloebers tot aspi's... De leiding slaapt samen in één tent, en dus niet bij hun afdeling, tenzij soms eens bij de jongste takken, indien een ouder dit specifiek vraagt...
It's better to be hated for who you are then to be loved for who you pretend to be...
Reply · Quote piedie #8
since Jan 2005 · 344 posts
bij ons slapen ze tot aan de rakwits bij elkaar
dan vanaf de rakwits appart
de leiding slaapt bij under gasten
Reply · Quote Joske_Vermeulen #9
since Jun 2005 · 221 posts · Location: Deurne antwerpen
bij ons ist ook
speelclub nog samen en de rest allemaal apart
dit jaar was er een complicatie er was maar 1 aspi jongen bij 4 aspimeisjes
die hebben ook samen gelegen, gene stress dus
en leiding liggen bij de leden ook apart dus
CHIRO FRELUS!!!!!!
ik blijf in chiro geloven...
DISCRIMINATIE VAN DE ASPIRATIE
Reply · Quote piedie #10
since Jan 2005 · 344 posts
lucky aspiboy  :-D de tijden.... de tijden
Reply · Quote Hanne #11
Quote by sassette on 2005-07-24, 02:49:
Heu, Hanne: waarom leg je de leiding samen in één tent en de tito's dan bv. niet?  Als je consequent bent, moet iedereen apart, dus ook de leiding.
leiding jongens en leiding meisjes liggen apart ze
Reply · Quote sassette #12
sorry verkeerd begrepen
Reply · Quote mosselvrouw #13
since Aug 2005 · 18 posts · Location: tussen hier en daar
Bij ons slapen ze van de eerste tot de laatste gemengd. Die manier van slapen is al redelijk lang gebruik en we hebben er nog geen problemen van ondervonden. 'k Zou het zelf redelijk jammer vinden om gesplitst te zijn van de jongens. Samen slapen bevordert de groepssfeer  :-p
Leiding slaapt gewoon bij de gastjes, dus ook gemengd.
Als je't ons vraagt: [url=http://jeugd.studiant.be/chiroaalbeke]Chiro Aalbeke[/url]
Reply · Quote sassette #14
Ik weet plots weer hoe het komt dat wij zo streng apart slapen.  Wij zijn nog maar 5 jaren gemengd en bij die menging waren er heel wat ongeruste reacties van ouders en andere geïnteresseerden.  Om de mensen toen een beetje gerust te stellen, schreven we in het kampboekje dat we "uiteraard" aparte kamers hadden voor jongens en meisjes.  Dus moesten we het ook zo doen...

En we doen het nog altijd zo, want we merken dat het wel geapprecieerd wordt. 

Het hangt een beetje af van de mentaliteit die in je stad/dorp/boeregat heerst, denk ik.
Reply · Quote Hanne #15
Quote by sassette on 2005-08-22, 02:46:
sorry verkeerd begrepen
np  :-D
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  1  2  next 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 225.1 ms (159.8 ms) · 119 database queries in 86.5 ms
Current time: 2012-02-10, 04:46:13 (UTC +01:00)