Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Keti RSS
Knisperen
gemengde activiteit op bivak voor Keti's
Reply · Page:  previous  1  2  3 
Reply · Quote aspimeiden waregem (Guest) #31
No profile available.
Link to this post
In reply to post ID 49485
hallo,
mijn medeleidster en ik zoeken een bende mannen om een activiteit mee te doen op kamp met onze 12 vrouwelijke apsi's!
we zijn op kamp in Mol van 21 tot 31 juli en zouden het liefst een activiteit doen op 26-27 juli op onze tweedaagse, indien dit niet mogelijk is is een andere dag tijdens die periode ook goed!

chiro londerzeel, zou het een optie kunnen zijn? ik denk dat jullie verblijf niet zo heel ver ligt van mol of toch zeker niet gecombineerd met 2daagse, we willen gerust afstand afleggen!

iemand anders interesse? laat me iets weten: linetje06@hotmail.com

groetjes,
leni, chiro waregem centrum
Reply · Quote Kelly (Guest) #32
No profile available.
Link to this post
Subject: 4 Aspimeisjes willen knisperen
Mijn 4 aspimeisjes staan te springen om eens een gemengde activiteit met een andere groep te doen tijdens het bivak van 11-21 juli.

Wij zitten tien dagen in Naomé, tussen de Franse grens en Neufchateau (Bouillon, Rochefort, Bièvre liggen in de buurt)

Geinteresseerd? mail naar vreugdeblad@hotmail.com
Reply · Quote Pieter33 (Guest) #33
No profile available.
Link to this post
In reply to post ID 37772
Subject: Knisperen
hallo,

ik ben leiding van de kerels van chiro Putte,
en we vertrekken (de kerels en aspiranten jongens) 20 juli op bivak naar Brûly-de-Pesche
kijk op google maps: http://maps.google.be/ als je niet weet waar dit ligt

we zijn van plan daar aan te komen de 22ste,
we zijn ook inneens van plan om onderweg een gemengde te doen met tiptiens EN/OF aspiranten
aangezien we alle tijd hebben (3dagen)

dus zit je op de route Putte - Brûly-de-Pesche (mag wel wat uitwijken, we hebben toch tijd)
en wil je gemengde doen met kerels en aspiranten tussen 20 en 22 juli, geef maar een seintje

het zou natuurlijk ook handig zijn mochten we ook ineens overnachten daar op de nacht 20->21 of 21->22 juli
we zijn met 6 kerels en 2/3 aspiranten en met 3 leiding

geintresseerd? e-mail me dan op Pieter_de_graef@hotmail.com (ik bijt niet hoor :P)
Reply · Quote Felien #34
since Jun 2009 · 1 post · Location: Ingooigem
Show profile · Link to this post
Subject: Jongens gezocht
Hallo!
Samen met mijn medeleidsters zoeken wij nog een groepje leuke kerels die een heuse namiddag met ons willen beleven! Wij zijn 14 tiptiens (11 tiptiens en drie leiding). We zijn op kamp in Sint -  Joris - Winge van 23 tot 31 juli...
Wij kunnen ons verplaatsen met de fiets!
Graag een seintje op felientje_v@hotmail.com...
Hopelijk tot snel!!!
Reply · Quote joeri09 #35
since Apr 2008 · 13 posts · Location: Stal
Group memberships: Leden
Subject: tiptiens gezocht!!
Hallo,

Wij ,14 kerels + 2 leiders, zijn van 1-10 augustus op bivak in grimbergen.
graag zouden we een samenspel willen doen met een groep tiptiens die in de buurt op bivak is...

grtz

joeri
Reply · Quote Flip88 #36
since Jun 2009 · 9 posts
12 kerels en hun 2 leiders zoeken een plaats om te overnachten de nacht van 14 op 15 juli in de buurt van Dinant..

merci

filipvdr@gmail.com
Reply · Quote Frederike (Guest) #37
No profile available.
Link to this post
Subject: knisperen
Hallo!
Samen met mijn medeleidsters zoeken wij nog een groepje leuke kerels die een heuse namiddag met ons willen beleven! Wij zijn 14 tiptiens (11 tiptiens en drie leiding). We zijn op kamp in Essen van 21 tot 31 juli...
Wij kunnen ons verplaatsen met de fiets!
Graag een seintje op free_b@hotmail.com...
Hopelijk tot snel!!!
Reply · Quote mieke h. (Guest) #38
No profile available.
Link to this post
Subject: knisperen
Hallo!
wij zijn op kamp van 31 juli tot 10 augustus en zijn nog op zoek naar een groep jongens waarmee wij willen knisperen...
We zitten op kamp in Opglabbeek.
Wij hebben 17 aspies, wie wil er knisperen?
groetjes
Chiromeisjes Marke
Reply · Quote mieke h. (Guest) #39
No profile available.
Link to this post
je kan ons bereiken op volgend mailadres:
mieke_holvoet@hotmail.com
Reply · Quote chiro_genk (Guest) #40
No profile available.
Link to this post
Hallo,

Ik ben leider van een groep van ongeveer 9 kerels + 1 leider, en zou ook graag tijdens het bivak een gezamelijke activiteit doen. Liefst met een tiptiens ploeg, maar andere groepen zijn ook steeds welkom.
Wij gaan op bivak van 19 tot 29 juli in Gierle (Deelgemeente van Lille in provincie Antwerpen).
We zijn ter plaatse met de fiets, dus verplaatsen over een redelijke afstand is mogelijk.

Je laat maar iets weten, alle reacties zijn welkom!!!

Groetjes,
Tom

E-mail: alders_tom at hotmail.com
Reply · Quote Karen_Kessenich #41
since Jun 2009 · 3 posts
Group memberships: Leden
Hoi,

Wij zijn 6 tiptiens en 2 leidsters en op zoek naar Kerels of aspi-jongens die met ons willen knisperen.
We zijn van 02 tot 08 augustus op bivak te Zelem (Halen, in de buurt van Diest) en kunnen ons eventueel verplaatsen met de fiets.

Laat iets weten!
(karentjuh123@hotmail.com)
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply · Page:  previous  1  2  3 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 185.6 ms (120.4 ms) · 93 database queries in 69 ms
Current time: 2012-02-11, 02:39:29 (UTC +01:00)