Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Contacten Speelclub RSS
Nac Zoekt Volk...
De speelclubNAC is op zoek...
Reply
Reply · Quote Jay #1
since Apr 2005 · 468 posts · Location: Ekeren
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Hey iedereen,

wij van de speelclubNAc, zoeken naar volgend jaar toe een hoop enthousiaste mensen die mee onze NAC willen vertegenwoordigen. Wat moet je hiervoor kunnen: je eenmaals per maand kunnen vrijmaken op een donderdagavond en om een gezonde dosis creativiteit beschikken om af en toe eens een spelletje of zondagactiviteit uit je duim te zuigen

Ben je gemotiveerd met chiro bezig, denk je dat je over voldoende kennis over de leefwereld van de Ribbels en Speelclubs bezit, en heb je zin om mee te werken aan de speelclub-Dubbelpuntartikelen, Afdelingsbivak en het speelclubaanbod op de Startdag

Ben je geïnteresseerd, kom dan de eerste donderdag van de maand (voor mei is dat 12 mei) om 20u gezellig een kijkje nemen op het nationaal secretariaat, Kipdorp 30 te Antwerpen of bel eens met Els (03-231 07 95 en vragen om doorverbonden te worden met Els de verantwoordelijke van de NAC's)

Wij hopen je spoedig te mogen ontmoeten

Jeroen
Chiro
--> STRAK!!!
NAC
--> INVENTIEF!!!
Chiro Ekeren Donk
--> Ze doen dat hoed!!!

AB
--> GEEL is VET GEIL!!
Reply · Quote domie #2
since Apr 2005 · 4 posts
Amai, da lijkt mij kei leuk! Zijn er dan ook geweldige mensen van chiro kaart terug te vinden in die SpeelclubNAC?
Reply · Quote domie #3
since Apr 2005 · 4 posts
Wat the f*ck!!! Waarom ben ik aangemeld als den Domie? Ik ben helemaal den Domie niet, dat is gewoon een aspirant van mij! Ik ben het: Maarten, die sympathieke leider van chiro kaart uit het verre Brasschaat...
Reply · Quote dokken (Administrator) #4
User title: Forum-veteraan
since Oct 2003 · 1094 posts · Location: OPSTAL (Buggenhout)
Group memberships: Admins, Leden
Quote by domie on 2005-06-14, 12:02:
Wat the f*ck!!! Waarom ben ik aangemeld als den Domie? Ik ben helemaal den Domie niet, dat is gewoon een aspirant van mij! Ik ben het: Maarten, die sympathieke leider van chiro kaart uit het verre Brasschaat...
Misschien heeft Domie als laatste op het forum geweest, via de pc waar je nu op zit... en is hij vergeten uit te loggen.

Jij kan dus uitloggen(bovenaan) en dan eventueel inloggen (ook weer bovenaan)
Reply · Quote Clutens #5
since Oct 2003 · 1179 posts · Location: Deur binnen, trap omhoog, eerste deur links en tad
Kom naar de ketinac..  :-D
Hear the words I sing,
War's a horrid thing,
But still I sing, sing, sing,
Ding a ling a ling.
Reply · Quote Rubie #6
since May 2006 · 215 posts · Location: Knokke-Heist
Mocht het wat dichter bij de West-Vlaanders zijn ...

Nee, geef me eerst nog een beetje tijd om me in te werken in de Chiro.
Misschien volgend werkjaar...
Chiro Heist, machtiger dan da je peist!
w w w . c h i r o h e i s t . b e
Geel is vetgeil
Reply · Quote Koentje #7
since Nov 2003 · 117 posts
Quote by Rubie on 2006-11-10, 10:14:
Mocht het wat dichter bij de West-Vlaanders zijn ...

Nee, geef me eerst nog een beetje tijd om me in te werken in de Chiro.
Misschien volgend werkjaar...

(Tussen twee haakjes NAC = Afdelings Commissie, in dit geval de Speelclubcommissie!)

Wat een profetische woorden! Ondertussen bijna twee jaar verder en hij is al terug gestopt, onze Ruben :-)
Na een jaar alles gegeven te hebben weliswaar, maar toch was Chiro Heist machtiger dan da we peisden
:-p
We'll miss you

... En bij deze een nieuwe oproep! We zijn weer eens onderbemand, op zoek naar enthousiastelingen die onze kleinste chiroleden een warm hart toedragen en zin hebben om maandelijks met een bende gelijkgestemden samen te komen om voor hen een spetterend Dubbelpuntartikel te schrijven!
Interesse? Reageer hier, mail naar speelclub@chiro.be of bel 0497/32.03.39 !
Hopelijk tot op de volgende 'NAC'!

K.
[font=Times][size=11][color=yellow]
"...De lont in het kruitvat, vlam in de pan, het kriebelt, het tintelt, je voelt dat het kan, om samen te spelen, om samen te zijn, zondag na zondag, dit chirorefrein..."[/color][/size][/font]
Reply · Quote Rubie #8
since May 2006 · 215 posts · Location: Knokke-Heist
Tja Jay, ik blijf in de Chiro verder werken hé, maar dan wat dichter bij huis! Leve Gewest Brok!
Geel blijft voor mij VETGEIL!
Chiro Heist, machtiger dan da je peist!
w w w . c h i r o h e i s t . b e
Geel is vetgeil
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 159.6 ms (92.7 ms) · 87 database queries in 42.2 ms
Current time: 2012-02-10, 03:21:49 (UTC +01:00)