Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Chiromomenten Black is back! Het leven zoals het is bij The Addams Family! RSS
Reünie
Reünie op 30 april
Page:  1  2  3  next 
Reply · Quote Gast_Thomas (Guest) #1
No profile available.
Link to this post
Hoi aspitranters,

op zaterdag 30 april zijn jullie allemaal uitgenodigd op de grote Reunie van aspitrant en dit in het kleine dorpje Staden (bij Roeslare), er is 's avonds een groots feestje gepland: Paint it Black Party, bijna alle begeleiding zal daar aanwezig zijn en jullie mogen allemaal blijven slapen in onze chirolokalen.

Tot dan

Thomas
Reply · Quote DrieS_35 #2
since Apr 2005 · 11 posts
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
jeah
kheb der wel zin in
ma nu nog 1 probleemke
oe graak ik daar vanuit Aarschot en ons moeder ....    da moek ok nog van moge
pfff
da ga wee ewa dure eer dak weet dak mag kome
alleszins ask der ni zen  groete an iedereen
en amuseert elle ginder
[font=Courier][color=orange]
Black is Back, in Diksmuide zulle ze het gewete hebbe
ASPITRANT 2005
gewoon te goe om waar te zijn[/color][/font]
Reply · Quote michaeldeloof #3
since Apr 2005 · 2 posts
beste thomas

ik zat wel niet in uw in leefgroep maar ik zal proberen ook aanwezig te zijn op die réunie. Ik ben altijd wel te vinden voor zo een soort feestjes.  En  by the way de groeten aan je broer tom. En zeer zeker tot 30 april voor een de max feestje. :)
Reply · Quote big sexy (Guest) #4
No profile available.
Link to this post
dag Thomas,
ik zal zeker ook aanwezig zijn op deze reünie ook al ben ik helemaal niet meegeweest op aspitrant maar 30 april word een "BOMME"
Reply · Quote meestermario (Guest) #5
No profile available.
Link to this post
hallo thomas,
ik zal ook zeker aanwezig zijn, de afstand mag geen probleem zijn, vorig jaar waren er ook mensen van antwerpen en verder...
tof dat we kunnen blijven slapen!
dus mensen van WORD JE DAN NOOIT GROOT: afkomen! (en de rest ook natuurlijk)
bye
Reply · Quote karen #6
since Apr 2005 · 7 posts
hmm, daar heb ik ook wel zin in! het spijtige is: ik vertrek de volgende morgen om 6 uur naar londen, ik zal het dus niet mogen denk ik en eigelijk ook ni tegoei kunne, jammer jammer !! toch zal ik en de andere londenreizigers ons best doen om te komen !! aspitrant was te zalig en kzou iedereen wel eens wille weerzien !! andere reünievoorstellen? (ohja, dries, ik en heleen kunnen spijtig genoeg niet komen morgen maar uitstel is GEEn afstel he)
daag
x
Reply · Quote Oeste #7
since Apr 2005 · 10 posts
Als ik er graak & niks anders te doen heb, kom ik zeker en vast!

---Keep on Blackin'---
[color=gray]Aspitrant, een onvergetelijke ervaring![/color]
Reply · Quote Marieke uit leefgroep acht (Guest) #8
No profile available.
Link to this post
Is mijn verjaardag, dus breng allen cadeaus mee... :-D

Als ik kom natuurlijk B)
Reply · Quote Heleen (Guest) #9
No profile available.
Link to this post
WAUW! ik hoop dat ik dan aanwezig ben!
normaal zat ik dan ook in Londen maar ik, met mijn stomme kop, had dat te laat betaalt waardoor ik niet meer mee kon..
de volgende dag moet ik wel hier in Heist concert spelen.. maar dat moet maar lukken!
kwil jullie echt wel nog eens zien!
groet
Reply · Quote Gast_Leen (Guest) #10
No profile available.
Link to this post
Hallo iedereen, ik zou ook wel graag aanwezig willen zijn, maar helaas helaas zit ik met hetzelfde probleem als Karen (al geluk dat zij wist dat we de volgende dag naar Londen vertrekken anders zou ik het niet geweten hebben, en me al volop op de reunie verheugd hebben).
Karen heb je al een voorstel hoe we toch kunnen proberen aanwezig te zijN?
Reply · Quote Gast_Katrien (Guest) #11
No profile available.
Link to this post
Ik denk wel dat ik kan komen, :rolleyes:  maar zou het gaan om er een beetje meer informatie over te krijgen?

Groetjes Katrien
Reply · Quote karen #12
since Apr 2005 · 7 posts
leen, ik heb slechts nieuws, we kunnen absoluut niet aanwezig zijn, want we vertrekken zelfs op 30 april naar londen, en tegen de tijd dat het daar een heus feest is, zitten wij al lang bij ons gastgezinnetje in londen   :(  hopelijk komt er dus nog een andere reunie
karen
Reply · Quote RubenDeManDieAllesKan #13
since Apr 2005 · 4 posts
ja da zal wel moete, da er nog een reunie komt want ik zit same me elle in londen...
dus we fixe desnoods zelf nog wel iet he karen... in de pz ofzo of in een tent in een wei hehe :-p
Reply · Quote DrieS_35 #14
since Apr 2005 · 11 posts
ja en doe da dan in Heist o/d berg he want das in ieder geval al iet dichter bij mij dan Staden.
en anders sture we mee zen allen gewoon keiveel mails na de leiding van black is back en probere we zo te overtuige voor ne grote gezamelijke reunie mee heel de groep en ni zowe allemaal kleine reuniekes mee elke leefgroep apart.
ma we zien wel...

Greetzzz
[font=Courier][color=orange]
Black is Back, in Diksmuide zulle ze het gewete hebbe
ASPITRANT 2005
gewoon te goe om waar te zijn[/color][/font]
Reply · Quote Hannibal #15
since Mar 2005 · 8 posts · Location: Heist-op-den-Berg
in de biekorf in Heist raakt da altij wel geregeld, zoon terugkomdagjes. Der zij der toch al geweest van ketiweekend en SB en den 30ste april ist der ook ene van Eviv' aspiranja, of oe eetet spel? Maar die begeleiding hebbe der wel allemaal connecties, maar wie weeeeet krijgek da wel geregeld, mar swel nogal moeilijk te vinden, maar wel maar 400 meter vant station, denkik, zal ni veel schille. In ieder geval, wil ook wel tot in roeselare afzakke, maar GAAT DER IEMAND VAN HEIST MEE DAN?? Wil der nl. ni alleen naartoe... OF IEMAND VAN LEEFGROEP 2??? Want waar steke die kwiebels allemaal??
xxx Hanne
[font=Courier][size=11][color=orange]Veni, Vidi, Vici[/color][/size][/font]
Close Smaller – Larger + Reply to this post:

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  1  2  3  next 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 1.8 s (1.4 s) · 95 database queries in 1.5 s
Current time: 2012-05-17, 04:05:30 (UTC +02:00)