Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Chiromomenten Witter dan oranje RSS
Reunie In Westmalle
aspifuif
Page:  1  2  3  4  next 
Reply · Quote Tool #1
since Jan 2005 · 254 posts · Location: Westmalle
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
zaterdag 14 mei is het Aspirantenfuif van Chiro Westmalle

in het pittoreske westmalle (ligt in provincie antwerpen, is minder gecompliceerd voor de mensen uit provincie antwerpen, etc.)
iedereen welkom

gratis inkom en voor slaapplaats kan er ook gezorgd worden, hoogstwaarschijnlijk tot zelfs zeker s'anderendaags lekkere pistoletjes
laat wel even weten wie er allemaal kan, dat vergemakelijkt de organisatie

je neemt de trein naar centraal station antwerpen endan pak je de bus 41.7 of 41.0 naar westmalle
daar stap je af en zal ik (Jens) jullie opwachten aan de bushalte en verder begeleiden
voor verdere informatie:

Jens Vydt
Zandstraat 55
2390 MALLE
03/309.16.04
jens_vydt@hotmail.com

(er is een loungeroom en coctailbar)

én niet onbelangrijk, we eindigen pas als al het volk weg is, dus er wordt niet brutsk een einde gemaakt aan de inmense party die opgang is (lees: de laatste avond)

met vriendelijke groeten

je kapoentje
Jens Vydt
leefgroep 4
dinsdag vijf april 2005
Doomed to crumble unless we grow, and strengthen our communication
Reply · Quote Soekerbolleke #2
since Mar 2005 · 23 posts · Location: Sint-Truiden
:-D
Et zou veel simpeler zijn moest iedereen op 6 Mei naar sint-truiden komen (da ligt in Limburg  :-D )
Want dan gaat daar de enige echte PINGELPARTY 5 door!! de beste fuif in heel de limburg!!!
Dus as wij moeite doen om tot in Melsbroek en zelfs tot in Westmalle te komen dan kunt gijlie moeite doen om tot in Sint-Truiden te komen vind ik!!  :-D
Girls just wanna have fun!! :D
Reply · Quote Sanny #3
since Apr 2005 · 10 posts · Location: Deurne 2100
Heeey
ik wil zeker komen naar Westmalle!
ik wil ook graag naar die pingelparty komen hoor, maar kunnen we daar dan ergens blijven slapen want thuisgeraken van daar zal wel moeilijk zijn voor iedereen denk ik.

Kus!
Reply · Quote Tool #4
since Jan 2005 · 254 posts · Location: Westmalle
dank je Sanny
laat maar weten met hoeveel en dat komt in orde
dan spreken we met allemaal een tijdstip af in centraal station en dan zal ik daar wel staan das gemaklijker denk ik
en aan Soekerbolleke
er komt al volk van limburg naar westmalle
die stappen ergens op in Genk
dus praktisch is het haalbaar

Jens
Doomed to crumble unless we grow, and strengthen our communication
Reply · Quote Geert123 #5
since Feb 2005 · 45 posts
zeker doen mensen !!!
[url]www.olympicskate.tk[/url]
Reply · Quote mattele #6
since Apr 2005 · 18 posts
als ge nu is allemaal na melsbroek zou komen e want daar gaan de meeste zijn dan zijn al ulle problemen opgelost

gratis inkom, slaapplaats en gratis eten, wa wilt ge nog meer :lol:

tot in melsbroek

ciao  benjamin
Reply · Quote Gast_farsy (Guest) #7
No profile available.
Link to this post
wiltgelle dervoor zorge dader dan een bom valt opde gemeenteschool in schelle???? dan kank kome :rolleyes:
Reply · Quote andries_melsbroek #8
since Apr 2005 · 8 posts
Ik wil wel komen maar het is bij ons in  het jeugdhuis
8-jarig bestaan en dat is puur feesje
en ik heb verplichtingen
maar mss

nee toch ni

het spijt me

7mei is't ook fuif in Tollenbeek, mss kunnen we dan elkaar allemaal nog eens zien

mannen, 9april moogde ook komen

CIAO EN BEDANKT
Reply · Quote Soekerbolleke #9
Ja naar Melsbroek kom ik de zaterdag zeker ma die ander fuive da weet ik nog nie zeker ofk dan kom want das voor mij iedere keer een heel stuk op en af he!  :(
Groetjes An xxx
Reply · Quote mattele #10
since Apr 2005 · 18 posts
in melssbroek is het 1 euro voor alles
buiten smirnoff en redbull zijn er 2  ma cola en enzo allemaal 1 euro

ik verwacht u daar e

benjamin
Reply · Quote Gast_katrien (Guest) #11
No profile available.
Link to this post
Ik ga nie komen  :o
tis een beetje ver vr mij enzo e:)
ma der is een fuif van de jongens van westmalle 14 mei
ik hoop julie daar te zien!!!  ;)
Dikke kus Katrien  :chiro
Reply · Quote Soekerbolleke #12
Aah das goeie da!!  :-D
Ma dan moet gellie ook naar Sint-Truiden komen op 6 Mei he voor de vette Pingel Party 5!!
Ma zaterdag ben ik zeker van de partij!! De Limburg mag toch nie ontbreke he!!  :-D
Et wordt geweldig om zoveel mense trug te zien want kben nu al drie dage thuis en der is gene enkele dag voorbijgegaan dak nie aan aspitrant dacht!! Et was gewoon geweldig!!  :-D
Khoop ook da iedereen content is van zen aandenke en da iedereen et fatsoenlijk op zen short of rok of hemd krijgt genaaid  :-D   Groete aan leefgroep 3 : De ondernemers!!

xxxAnxxx
Reply · Quote bram gijsels (Guest) #13
No profile available.
Link to this post
SNAP DIT BERICHT:

sorry maar zaterdag 14 Mei zijn het hooifeesten(HERENTHOUT), het beste en goedkoopste festival van belgie: 7 euro vvk, begint om 12 uur smiddags tot kot in de nacht, 1 euro voor nen stella
groepen oa:

stage 1 stage 2

THE PRICEDUIFKES........................................................................................................................................................

I SAY OK.............................................................................JAMES.................................................................................

THE JESTERS.......................................................................PIE p. KLEIN......................................................................

SUB SCIENCE.....................................................................PIE p. KLEIN.......................................................................

COCKTOMAIL NOVTALES..............................................UNITE AGAINST SOCIETY..............................................

UNLEASH THE FURY.........................................................THE O'HARAS....................................................................

TECH 9.................................................................................HELLSONICS.....................................................................

KINGSTON KITCHEN 809.(feat. Dr. Ring-Ding)................HTTEN DS.......................................................................

THE KIDS............................................................................RAGGAMUFFIN WHITEMAN feat. MANIFEST...............

www.hooifeesten.be
camping niet officieel, wel bij mij thuis
->makkelijk bereikbaar via de trein via halte BOUWEL( slechts 750 meter van het festivalterrein, in dezelfde straat)
Reply · Quote cambre #14
since Apr 2005 · 6 posts
Ik zou zeggen: ALLEN DAARHEEN!!!!
Reply · Quote Sanny #15
since Apr 2005 · 10 posts · Location: Deurne 2100
Gaat iedereen nu naar die hooifeesten of naar de aspirantenfuif 14 mei??

Kus!
Close Smaller – Larger + Reply to this post:

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  1  2  3  4  next 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 1.5 s (1.2 s) · 108 database queries in 1,198.2 ms
Current time: 2012-05-17, 03:54:44 (UTC +02:00)