Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Chiromomenten Black is back! Het leven zoals het is bij The Addams Family! RSS
Leefgroep 6
Vijf Pintjes From Hell
Reply · Page:  previous  1  2  3  4 
Reply · Quote Vanlootski #46
since Mar 2005 · 25 posts · Location: Koolskamp-city eerste linie van West-Vlaanderen
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
mmm marginale feesten met wat temptation, daar ben ik wel voor te vinden, maar helaas moet mijn persoon die avond in Keerbergen present zijn op het vijftigjarighuwelijksjubileum van mijn grootouders... Maar voor jullie allemaal steunbetuigingen sturen: weest gerust da gaat der daar ook wild aan toe gaan want mijn opie en omie zijn heel Rock'nRoll B) enfin misschien stoppen we toch nog eens op de weg terug als mijn co-piloot en ik nog fut hebben!!
[size=19][color=orange]Aspitrant 2005: de terugblikken zijn uitermate orange!![/color][/size]
Reply · Quote stef #47
since Apr 2005 · 6 posts · Location: Duffel!
twas heel temptation ik en mijn mede aspirante ware heel tempataion gekleed en jawel we werde beloond door 1 bonnetje!!! B)
Reply · Quote Vanlootski #48
since Mar 2005 · 25 posts · Location: Koolskamp-city eerste linie van West-Vlaanderen
Sorry Stefke ma kben der ni meer geraakt kwas versleten en moest nog een uurenhalf met de auto rijden... maar mentaal in mijn gedachten was ik mee aan het fuiven!!!! :lol:
[size=19][color=orange]Aspitrant 2005: de terugblikken zijn uitermate orange!![/color][/size]
Reply · Quote . (Guest) #49
No profile available.
Link to this post
ik heb dus al vlug alle fotos van aspitrant opgeslage en presies maar goe ook want ze zijn verdwene ? :huh:
al bij al tware showe fotos  :-p ale ge ze wilt zien ma ge zie ze ni http://groups.msn.com/happysingleclub, khb de meeste er al opgezet. Brave ik.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Reply · Page:  previous  1  2  3  4 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 960.1 ms (653.1 ms) · 54 database queries in 758.8 ms
Current time: 2012-05-17, 03:36:32 (UTC +02:00)