Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Chiromomenten Black is back! Het leven zoals het is bij The Addams Family! RSS
Leefgroep 6
Vijf Pintjes From Hell
Page:  1  2  3  4  next 
Reply · Quote Vanlootski #1
since Mar 2005 · 25 posts · Location: Koolskamp-city eerste linie van West-Vlaanderen
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
Dag mijn superformidastische leefgroep 6!! Ben ook thuis geraakt. Kben moe, versleten, kapot maar vooral supercontent dat ik jullie mee mocht begeleiden op Aspitrant.
Al de andere leefgroepen mogen zeggen wat ze willen maar wij waren mentaal het sterkst!! en geen enkele Aspitrantleefgroep (waar dan ook) heeft zijn vlag zo hoog gekregen als de onze! het fabrieksgebouw is er nog ni goe van!

Lang leve de "vijf pintjes from hell"!!!!

Tim
[size=19][color=orange]Aspitrant 2005: de terugblikken zijn uitermate orange!![/color][/size]
Reply · Quote sexy larzhel uhh (Guest) #2
No profile available.
Link to this post
wij owne aspitrant shoelala shoelala wij owne aspitrant shoe la la!!!twee dage verstreke na aspitrant...nog steeds zo doowd gelijk ne pier maar dan nog!! gelijk da we hier in antwerpe zegge...BOEIE!ik wil trug noar de westvloanders...leefgroep zes mentaal...mentaal zijn we nog steeds together he ventekes...en de vlag aan de fabriek ruben menne maat wa nen dikken ownage was da seg kort applaus voor leefgroep zes!ik hoop jullie allemaal nog is ne keer trug te zien(vooral op de jeneveravond dieje 14 mei is winkelstap 100 te merksem) men lieve menskens ik zien ulder geire

dikste antwerpse kusse van den enige echte sexy larz
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx
mis you all
Reply · Quote Ruben De Man Die Alles Kan (Guest) #3
No profile available.
Link to this post
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=orange]Ik vond het ook wel een mega bangelijk verlengd weekend...  :-p
We zijn van plan om de vrijdag eerstkomende naar antwerpe te gaan, wie da zin heeft om mee te gaan, we spreke af om half 2 in het station...
Laat maar iets wete (hans_hoed@yahoo.com) he... dan pakke we een filmke en 5 pintjes from hell!!

:chiro

Greets --> Ruben
Reply · Quote Vanlootski #4
since Mar 2005 · 25 posts · Location: Koolskamp-city eerste linie van West-Vlaanderen
Trouwens mijn lieve Pintjes, we haalden met onze leefgroep de nationale krant met een artikel in het Nieuwsblad!!! Met de sexy verschijningen van Lars, Evi, Elien en Skrölan!!!! Ook te lezen (zonder foto's) op http://www.nieuwsblad.be/zoepa/Article/Det...DMA04042005_015
[size=19][color=orange]Aspitrant 2005: de terugblikken zijn uitermate orange!![/color][/size]
Reply · Quote stef (Guest) #5
No profile available.
Link to this post
jaja kebn toch wel ffkes speciaal die krant gaan kope om 10 uur!
en kben al helemaal klaar voor vrijdag en voor de gabberfuif erna in het geweldige duffelse :D
Reply · Quote kirikiwire! (Guest) #6
No profile available.
Link to this post
en LG6 sta id krant shoelala shoelala en LG6 sta id krant shoe la la! haha sweeeeeeeeeeeeet mennekes als wij ni sexy zen dan weet ik et nimeer zenne...leefgroep zes leeeeeeft!!! da we mentaal de beste zijn wordt nog maar is beweze id krant...sexy griete en sexy gaste v leefgroep zes owne de wereld,aspitrant, de fabriek EN de krant...vrijdag wordt een feesjeeeeeeeeeee :-D ooooeeeeeeeeee you touch my tralalala my ding ding dong
 ik gaan da ier is dik volzette he!
 :chiro

de enige echte stif sexy larzhel uhh
Reply · Quote ANOUK (Guest) #7
No profile available.
Link to this post
eeeeey, jaja leefgroep 6 echt wel in de krant :-D nog e prettige vakantie alle lieverds van groep 6! xxxxxxx   MENTAAL NOG OSSAN DE STERKSTE GROEP
Reply · Quote Oeste! (Guest) #8
No profile available.
Link to this post
Kan iemand die foto eens inscannen?
Reply · Quote Vanlootski #9
Die foto's komen op de Site van Chirojeugd West Vlaanderen Http://www.chirowvl.be
binnen de 14 dagen. kverlang al!!
Reply · Quote stef (Guest) #10
No profile available.
Link to this post
nee lars ni the ring want dan ganek wel alleen naar the lizzy mc quire film kijke of naar winny the pooh
ten tweede ik haat sex appeal tests gvd  :angry:
ik vin voor da stom ja STOM mopje da ik een traktatie verdien
Reply · Quote stef (Guest) #11
No profile available.
Link to this post
nee lars ni the ring want dan ganek wel alleen naar the lizzy mc quire film kijke of naar winny the pooh
ten tweede ik haat sex appeal tests gvd  :angry:
ik vin voor da stom ja STOM mopje da ik een traktatie verdien

zoene

stef
Reply · Quote Vanlootski #12
Pilsen skellen in A'pen?? Dat klinkt als een strak plan!

En BTW Lars kirnjekjewere en mmmmmmm my dingding dong
Reply · Quote Vanlootski #13
En btw ni vergeten te stemmen op de poll in het  Black is Backforum!!! Het gaat over de mentaal sterkste groep!!
Reply · Quote sexy_larzhel #14
since Apr 2005 · 9 posts
maaaaar stefanieke toch :-D

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxsexy larzhelxxxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Reply · Quote stef (Guest) #15
No profile available.
Link to this post
ah wij zegge ene gon pakke :-D
en kwil wel na the ring gaan zien in feite gewoon om elle te zien verschiete  ;) en om nog os strijk te gaan me die elanden
trouwes kleine tip ann verjaart dien dag ( vrijdag), die 1 me haar domme opmerkingen :-p
Close Smaller – Larger + Reply to this post:

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  1  2  3  4  next 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 2.5 s (1.6 s) · 85 database queries in 1.9 s
Current time: 2012-05-17, 03:35:57 (UTC +02:00)