k Zal mijn bedankingen hier dan ook maar op plaatsen:
- k Bedank vooral ons leefgroepleiding; Jeroen, mijn zaligste en Koen, mijn favoriete leider, dankzij ulle was deze Aspitrant de max, ook al hebben jullie mij uitgelachen en als zetel gebruikt op het vlot, ik ben tolerant en desalniettemin was het toch een zalige tijd...
- ook mijn groepsgenoten wil ik danken: Martha voor het steeds eunthousiast zijn, Robbert om zijn tamheid, Niels om zijn domme, maar daardoor grappige opmerkingen, Karen om haar vindingrijke reddinsboei en mast op het vlot, Geert (alias Greet :P) om zijn talent voor powerpoint-voorstellingen te maken, Charlotte om mij wegwijs te maken in de Limburg, Silke om haar grappig dialect, Jonas om het 1e deel van het lift-avontuur samen met af te leggen en Machteld, gewoon om haar stille maar onmisbare aanwezigheid.
- natuurlijk mag ik ook mijn man niet vergeten, de Cambré(ja, ik heb uw bericht hierboven gelezen
). Bedankt, echtgenoot, voor de fijne tijd die we samen beleefden in de stekskes-fabriek als ploegbazen en het verliezen van onze homecinema. Samen sloegen we ons door deze moeilijke periode, nietwaar?
- mijn trouwe mede-Aspiranten van Chiro St.-Anna te Lokeren, voor het zoveelste fijne weekend dat we samen mochten doorbrengen

- en natuurlijk ook de kookploeg en andere leiding om het mogelijk maken van deze Aspitrant...

Hanne (LG 2)
Link to this post
Show profile