HOIhoi sry da ik ff niks heb late hore hier...
ma ik wist ni da da hier was
pahaaa
ma uhm nuda ik t gevonde heb wil ik ff melde da ik ook ni naar staden kan komen...kvind t wel jammer ma we moete op een andere dag maar es iets doen ..alle da vind ik dan weer
.OF gelijk ik zeker nog met de mama clan wil doen ...eteeee!!we kunne bv op pukkelpop( voor diegene die naar daar gaan) zo es afspreke en e hennig danske erges plaatse!!en dan zal onze matthijs heerlijke chocomous make ..yesyes!!!!
maja tot later en hou jullie allemaal goed...en feest ze daar e in staden..kwil t tot hier in kozen hore!!!
want wij van de chiro ...wete wat feesten is! :chiro
ma ik wist ni da da hier was
pahaaama uhm nuda ik t gevonde heb wil ik ff melde da ik ook ni naar staden kan komen...kvind t wel jammer ma we moete op een andere dag maar es iets doen ..alle da vind ik dan weer
.OF gelijk ik zeker nog met de mama clan wil doen ...eteeee!!we kunne bv op pukkelpop( voor diegene die naar daar gaan) zo es afspreke en e hennig danske erges plaatse!!en dan zal onze matthijs heerlijke chocomous make ..yesyes!!!!maja tot later en hou jullie allemaal goed...en feest ze daar e in staden..kwil t tot hier in kozen hore!!!
want wij van de chiro ...wete wat feesten is! :chiro

hananh met de H
Link to this post