Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Chiromomenten Master of puppets RSS
Wauwh
Page:  1  2  next 
Reply · Quote Gast_geert (Guest) #1
No profile available.
Link to this post
hoi vriendjes en vriendinnetjes van master of puppets,
in een woord: BEDANKT aan iedereen die mijn aspitrant goed heeft gemaakt!!!En zeker aan de mensen van mijn eigen leefgroep (leefgroep 2 !!) We hebben wel niet gewonnen, maar er moeten ook altijd morele winnaars zijn!!
het waren 5 geweldige dagen in dilsen!
lang leve de master!
Geert D
Reply · Quote michaeldeloof #2
since Apr 2005 · 2 posts
Group memberships: Leden
Show profile · Link to this post
ja kan ik ook alleen maar toejuichen. Deze aspitrant vergeet ik nooit meer. Ik heb me echt rot geamuseerd. Het waren superleiders en daarom ook bedankt Veronique en Geert. Ook mijn mede leefgroepgenoten waren de max. Nooit ergens ruzie of zo daarom ben ik in de chiro gekomen en hier werden al mijn verwachtingen echt wel ingelost.
Haha al die dialecten samen, dat was echt de max. Héstef. Het waren 5 onvergetelijke dagen. En Geert vergeet niet te kijken voor dat filmpje hé.  :-D
Reply · Quote Mante! (Guest) #3
No profile available.
Link to this post
Ja zeneuh!

Het waren 5 onvergetelijke dagen, ik heb me nog nooit zo goed geamuseerd (met dank aan leefgroep 4)! Dankzij al de Limburgers, West- en Oostvlamingen, kan ik nu mijn eigen dialect niet meer aan, ik word er zot van!!
Voor de rest, aan iedereen die ik heb leren kennen: een dikke knuffel!
En voor Jasper: RESPECT, véél RESPECT!!!

WAAR IS HET FEESTJE?
HIER IS HET FEESTJE!!

Groetjes,
Mante!

ps: Als er iemand al veel e-mailadressen heeft, wil die ze dan doormailen: mante@bridts.be
Reply · Quote geertschepens #4
since Dec 2003 · 13 posts · Location: Molenbeersel
Iemand enig idee hoe ik foto's op t internet krijg. K heb er zo'n 100 gemaakt de afgelopen week.

Wees gegroet,

Aspitrant Limburg : .........!!!
[color=blue]chiro [color=red]chiro[color=purple]chiro[color=orange]chiro[color=yellow]chiro[color=gray]chiro [color=green]chiro:  [color=blue][size=19][font=Arial]meer kleur in 't leven![/font][/size][/color][/color][/color][/color][/color][/color][/color][/color]
Reply · Quote Gast_hans (Guest) #5
No profile available.
Link to this post
[COLOR=orange][SIZE=7]

hallo ik wauw u allemaal ook es bedanken voor de geweldige aspitrant in het speciaal leefgroep 5 (de leefgroep van aspitrant natuurlijk)
en ook ff onze leiding geert en pieter mercie voor de sjike spellekes en gewoon de geweldige aspitrant
en leefgroep vijf laat eens wa van u horen e manne
Reply · Quote zjef (Guest) #6
No profile available.
Link to this post
mane twas echt vet strak den aspitrant of om op zen westvlaams te zeggen masa's
zeker in onze leefgroep 6 sidny en wim bedankt he en al de rest ook natuurlijk

grt jef

( peurewerewereu AANVALLEUUUUUUUUUUUUUUU )
Reply · Quote JANZO (Guest) #7
No profile available.
Link to this post
Ja hans ge hed gelijk
laat van u horen groep5
en pieter en geert merci voor het fantastische gebeuren
 gewoonweg twas in orde echt bangelijk
jmeeusen@gmail.com
Reply · Quote Gast_sarah (Guest) #8
No profile available.
Link to this post
hier nog iemand van leefgroep 5 se :)
aspitrant is gwn iet om nooit nemeer te vergete, te zalige spellekes gedaan (merci dus daarvoor an os super zalige leiders geert en pieter!!!) de leefgroep was echt giere en idd al die dialecte da maaktet natuurlijk nog is eens zo fijn :-p
en geert vor die foto's ge kunt toch zone site make zo op geocities.com en dan kunde zo'n fotoalbumke maken das vrij simpel denkek...
ahja eeft der iemand toevallig het e-mail adres van de koen? want het is dus idd koenvergauwen@yahoo MAAR, tis ni.com tis iet anders en we weten ni wa... dus hope da de koen hier langs komt of iemand anders van de chiro van OPPUURS zoda we da nog te weten komen!
Reply · Quote Thijser (Guest) #9
No profile available.
Link to this post
ANALE SEX, MET DODE DIEREN!!!!!!

in het kort, aspitrant was super en ik zal het echt niet vergeten! Heb me super geamuseerd en ik zou iedereen willen bedanken omdat ze bijgedragen hebben tot dit onvergetelijk aspitrant! ik zou ook graag iets willen organiseren om met zen allen bijeen te komen en liefst in antwerpen aangezien dit centraal ligt voor iedereen dus hou je ogen open als je kan! voor de rest denk aan ons als je op de pot zit want KAKA is fijn, of als je sex op de keukentafel hebt!

gewoonweg BEDANKT IEDEREEN

nen dikke zoen aan allen!

thijser....
Reply · Quote Gast_Sarah (Guest) #10
No profile available.
Link to this post
[FONT=Geneva][SIZE=7][COLOR=orange] Hoi!
Ik vond het méér dan superzalig & ik heb nu superveel heimwee! :angry:
je kan al heel wat foto's vinden op http://groups.msn.com/waarishetfeestjeHIER
hopelijk komen daar binnenkort nog heel wat foto's bij!

:chiro forever!

Waar is het feesje? Daar WAS het feesje! :(  kwil echt terug!

merci leefgroep 4! twas echt de max!   & dennis en ann, jullie waren super!

en tis echt waar; kzalt et jullie laten weten als ik ooit seks op de keukentafel heb OF anale seks met dooie dieren  ;)

veel groetjes sarah xx
Reply · Quote sterreke17 #11
since Apr 2005 · 3 posts · Location: heusden-zolder
[SIZE=7][COLOR=orange]'k vond't aspitrant echt fantastisch, het mooiste in m'n leven tot nu toe. 'k hoop dat iedereen er van genoten heeft. 'K wil eventjes mijn leefgroep ( groep 7) bedanken voor de 5 onvergetelijke dagen samen. ook merci aan de ab's en de kokkies. en vooral wil 'k Caroline en Kurt bedanken!
merci allemaal 't was superplezant. Misschien tot nog is.

xxx esthertje xxx  :chiro
Reply · Quote aspidreas #12
since Apr 2005 · 5 posts
ik zou echt wel wille 'weernekeren'
twas geweldig:):):)LEEFGROEP 6 !!!!!!!!!!!!!!
misjel hoe ist eigelijk met u arm:):)
manne ik zou zegge allen naar die reunie en allen naar werchter en pukkelpop
en als dat nie lukt tot binne 3jaar op krinkel wanneer we allemaal leideing zijn:d:d:d

:chiro bilzen

ps:hanne en inneke wanneer was u fuif :!:
Reply · Quote t00n (Guest) #13
No profile available.
Link to this post
Ey aspidreas, wij chiro opglabbeek komen na u fuif in Bilzen h. Aspifuif zeker?
Ma kom de dag erna ook ma na onze fuif Chirofuif Opglabbeek ... beestigste fuif uit de streek ( vorig jaar 7000 entrees, dit jaar laatste editie van dit evenement! ) KOMEN!

X
t00n
Reply · Quote sterreke17 #14
since Apr 2005 · 3 posts · Location: heusden-zolder
hey 'k denk da'k ook naar opglabeek ga komen, maar is er iemand die me een kaart kan bezorgen? ma 'k ga ook is op mijn chiro vrage wie der nog meekomt.
Veel liefs van esthertje en waarschijnljk tot in opglabeek!!!
Reply · Quote t00n (Guest) #15
No profile available.
Link to this post
ik of iemand anders van Opglabbeek zal u altijd een kaart kunnen bezorgen, als ge in uniform komt ( korte rok/broek ) dan moogt ge binnen aan de voorverkoop prijs ( 5€ welliswaar )  ;)

X t00n ( :chiro  Opglabbeek )
Close Smaller – Larger + Reply to this post:

Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  1  2  next 
Go to forum
Unclassified NewsBoard 1.6.4 © 2003-6 by Yves Goergen
Page created in 2.2 s (1.7 s) · 84 database queries in 1.9 s
Current time: 2012-05-17, 03:01:27 (UTC +02:00)