Hallo!
dit jaar zijn er twee van onze leidingsploeg die het front verlaten. Ze zijn een groot aandeel in de chiro en we willen hen op dat laatste kamp van hen dat hen duidelijk maken. Maar het probleem is dat ik niet goed weet hoe. Wat er enorm aanslaat als je daar zit op je knieen voor de laatste keer. Ik wil wel traantjes zien vloeien.
Neen, we willen hen iets kunnen meegeven die ze nooit meer vergeten, iets waardoor ze denken aan de goeie momenten van hun JAREN chiro.
Nu is mijn vraag (eindelijk the clou!
) Wat hebben jullie zo allemaal gehad of wat hadden jullie willen hebben. Hoe was jullie laatste avond, hoe zien jullie da?
Dank bij voorbaat!
lie(f)s
dit jaar zijn er twee van onze leidingsploeg die het front verlaten. Ze zijn een groot aandeel in de chiro en we willen hen op dat laatste kamp van hen dat hen duidelijk maken. Maar het probleem is dat ik niet goed weet hoe. Wat er enorm aanslaat als je daar zit op je knieen voor de laatste keer. Ik wil wel traantjes zien vloeien.
Neen, we willen hen iets kunnen meegeven die ze nooit meer vergeten, iets waardoor ze denken aan de goeie momenten van hun JAREN chiro.
Nu is mijn vraag (eindelijk the clou!
) Wat hebben jullie zo allemaal gehad of wat hadden jullie willen hebben. Hoe was jullie laatste avond, hoe zien jullie da? Dank bij voorbaat!
lie(f)s
[color=orange][size=19][font=Geneva]THE TRUTH IS ORANGE![/font][/size][/color]

liezjah
Show profile
Link to this post